Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Skal farge håret mitt hjemme, og lurer på hvilken hårfarge jeg bør velge. Har kommuneblondt hår med utvokste lyse striper i, hårfargen er blass og kjedelig. Vil ha en mørkere farge som gir litt glans og liv til håret. Er det noen som har noen tips til hvilken farge, samt hårfargemerke jeg bør velge?
Gjest Sani Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Hei. Jeg har prøvd ut mange forskjellige merker, og kan trygt anbefalle Loreal Exellence... Den er jeg kjmpe fornøy med. Eneste er at fargen blir litt mørkere en på pakningen uansett hårfarge....
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Hei. Jeg har prøvd ut mange forskjellige merker, og kan trygt anbefalle Loreal Exellence... Den er jeg kjmpe fornøy med. Eneste er at fargen blir litt mørkere en på pakningen uansett hårfarge.... Denne liker jeg også, har prøvd 3-4 forskjellige, men Ecxellence er absolutt best. Tips; den koster mindre i matvarebutikker enn på eks Vita og HM, det er gjerne 40-45 kroner å spare på akkurat samme produkt.
Gjest Gjest, TS Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 Takk for tips! Er første gangen jeg farger håret selv, og er veldig usikker på hvilken farge jeg skal velge. Har jo hørt div. skrekkhistorier. Noen tips til hvilken farge?
Gjest Sandie Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 Takk for tips! Er første gangen jeg farger håret selv, og er veldig usikker på hvilken farge jeg skal velge. Har jo hørt div. skrekkhistorier. Noen tips til hvilken farge? Siden det er første gangen, så ville jeg absolutt satset på en farge som gradvis vaskes ut (toning) fremfor en permanent hårfarge..Da får du en ide om hvor mørke farger du bør velge for å oppnå den fargenyansen du ønsker. Og best av alt: dersom du ikke liker fargen, så vaskes den uansett gradvis ut. Det er vanskelig å gi noen råd om selve nyanse/farge-valget. Det avhenger jo både av din egen hudtone og øyenfarge. Men som tidligere nevnt i tråden her, så blir ofte fargen mørkere enn bildet på pakken viser. Det kan derfor være lurt å velge en nyanse som på pakken viser en farge som er noe lysere enn den man i virkeligheten ønsker. Studer fargekartene i butikken nøye først.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #6 Skrevet 7. april 2009 Skal farge håret mitt hjemme, og lurer på hvilken hårfarge jeg bør velge. Har kommuneblondt hår med utvokste lyse striper i, hårfargen er blass og kjedelig. Vil ha en mørkere farge som gir litt glans og liv til håret. Er det noen som har noen tips til hvilken farge, samt hårfargemerke jeg bør velge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå