Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan man sette kremer,sminke osv. i kjøleskapet eller blir det for kaldt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

Slike produkter bør helst stå i kjøleskapet!

Skrevet

.. men du verden så tungvint da .. å måtte gå på kjøkkenet hver gang jeg skal sminke eller smøre meg :(

Skrevet

Også får jeg ikke plass....

Det er ikke enkelt, jeg vil helst oppbevare mye av sminken min i kjøleskapet, og sambo vil helst oppbevare filmene sine i kjøleskapet... (Han er fotograf) Hvor skal vi sette melka da? På badet? :ler:

Det er kun øyegeleen min som får plass i kjøleskapet... Men den har fast plass da!! :blunke: Er ikke så lett å få plass til bl.a. over 50 neglelakker inni kjøleskapet, pluss alt annet... :lol:

Men sminken min funker likevel heldigvis....

Lillian

Skrevet

Lillian: Hva med å kjøpe et kjøleskap til - som bare er til film og sminke?? Ser for meg dillemmaet når du dukker inn etter noe godt å spise og kommer ut med en filmrull og ei krukke krem :ler:

Suz

Skrevet

:ler:

Men...men....men....Vi kjøpte jo nytt og STORT kjøleskap nå i april, vi..... Og FORTSATT har vi ikke plass...... Har ikke plass til et kjøleskap til....

Tror jeg foreslår fargefilmer med Eyegèl på til middag i dag, jeg.. :ler:

Lillian

Skrevet

Svart/hvit m/ aloe vera saus til dessert???

Suz :hoho:

Skrevet

Tror egentlig ikke det er så ideelt å oppbevare sånne ting i kjøleskapet, det står at det skal holdes kaldt ja, men det blir så store tempratur forskjeller...fra kaldt varmt kaldr varmt...at kremen etc. kan ødelegges av det. Skal ikke påstå at det er sånn, men mener det ganske sikkert

Skrevet
Kan man sette kremer,sminke osv. i kjøleskapet eller blir det for kaldt?

Hvorfor skal du det da? Jeg mener, hvis kremer skulle oppbevares i kjøleskapet hadde vi da sett at det var kjøleskap på parfymeri. Jeg har ikke sette et eneste ett :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...