Spirito Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 (endret) Jeg har brukt Tigi Catwalk Oatmeal & Honey shampo og balsam lenge nå (tømt 750ml), og nå er jeg så himla lei den lukta. Ønsker meg noe som er like bra for håret, og som kan kjøpes like rimelig hos strawberrynet eller tilsvarende steder, og som lukter noe annet enn sjokolade, fudge eller pepperkaker (en shampo jeg leste om i en annen tråd)! Jeg ønsker meg noe som hjelper mot tørt og tynt hår, jeg trenger masse fukt OG volum! Og gjerne blomster- eller fruktduft. Det er også viktig at de ikke inneholder masse parabener og andre skadelige stoffer. Er det noen som har noe å anbefale? Jeg har brukt billigshampo (Herbal Essences) som kriseløsning en uke nå, og har vabler i hele hodebunnen. Endret 23. februar 2009 av Spirito
Fruktvand Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Kjøpte nettop på feelunique.com. Redken extreme duo pakke der en får shampoo + conditioner til 14,65 pund. Gratis frakt. Tror også de har Redken All Soft til samme pris.
lovenemo Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Anbefaler Redken! Veldig gode produkter
Pingting Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Anbefaler Redken! Veldig gode produkter Signert! All Soft-serien er visst veldig bra for toert haar. Venter paa pakke med den i posten selv, hihi. (kjoepte paa lookfantastic.com)
Vulpes Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 Signert! All Soft-serien er visst veldig bra for toert haar. Venter paa pakke med den i posten selv, hihi. (kjoepte paa lookfantastic.com) Den serien gjorde underverker for håret mitt, men ødela dessverre hodebunnen. Kan ikke bruke den shampooen lenger, hodebunnen ble tørr, irritert, rød, og klødde som SATAN
Gjest Euforia Skrevet 24. februar 2009 #7 Skrevet 24. februar 2009 Slenger meg på her, jeg. Går rundt og grubler på det samme for tida.
Gjest *lucky* Skrevet 24. februar 2009 #8 Skrevet 24. februar 2009 Jeg har denne http://eu.strawberrynet.com/productDetail....Id=87354#DETAIL Den har en mild og frisk duft. Håret blir mykt og jeg liker den veldig godt!
Trekkoppfuglen Skrevet 24. februar 2009 #9 Skrevet 24. februar 2009 Bumble & Bumble. MOP. Aveda. Jeg reagerer veldig fort på parfymerte produkter, men disse går fint. Aveda lukter ganske mye og sterkt, de to andre lukter mye mindre.
Pialill Skrevet 24. februar 2009 #10 Skrevet 24. februar 2009 kerastase sin volumserie for fint hår (de grønne) er fantsatisk=) veldig mild og varer utrolig lenge=)
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2009 #11 Skrevet 24. februar 2009 den grønne kerastase er ikke mild. Jeg begynte å klø i hodebunnen av den..
Pingting Skrevet 24. februar 2009 #12 Skrevet 24. februar 2009 Den serien gjorde underverker for håret mitt, men ødela dessverre hodebunnen. Kan ikke bruke den shampooen lenger, hodebunnen ble tørr, irritert, rød, og klødde som SATAN Åh, så irriterende! (øh, no pun intended...) Gikk det lang tid før du merket det eller? Jeg har hud som til tider er disponibel for kløe og sånt jeg og. Har brukt Redken Extreme lenge nå, men det har kanskje ikke så mye å si.
Vulpes Skrevet 24. februar 2009 #13 Skrevet 24. februar 2009 Åh, så irriterende! (øh, no pun intended...) Gikk det lang tid før du merket det eller? Jeg har hud som til tider er disponibel for kløe og sånt jeg og. Har brukt Redken Extreme lenge nå, men det har kanskje ikke så mye å si. Husker ikke helt, tror det gikk 2-3 uker. Det kom sakte men sikkert, så det skjedde ikke over natten, og hadde jeg vært smartere hadde jeg kutta ut shampooen mye tidligere enn det jeg gjorde. Men frisøren jeg gikk til sa at det ikke var uvanlig, og at hodebunnen måtte venne seg til den nye shampooen. Jeg kjøpte et produkt fra apoteket som jeg skulle smøre på hodebunnen og skylle ut etter hårvask, og den lindret litt, men selv når jeg brukte den klødde hodebunnen som fankern allerede 1 dag etter hårvask. Så nå har jeg kutta ut shampooen, er vel litt over en uke siden, og jeg går og venter på at kløen skal slutte og at hodebunnen skal bli bedre. Ikke noe gøy når man kan se noen steder i skillen at hodebunnen er rød og tørr. Men jeg er sikker på at shampooen fungerer for mange, den har jo fått en del gode anmeldelser. Bare vær litt obs på det med hodebunnen.
Pingting Skrevet 24. februar 2009 #14 Skrevet 24. februar 2009 Husker ikke helt, tror det gikk 2-3 uker. Det kom sakte men sikkert, så det skjedde ikke over natten, og hadde jeg vært smartere hadde jeg kutta ut shampooen mye tidligere enn det jeg gjorde. Men frisøren jeg gikk til sa at det ikke var uvanlig, og at hodebunnen måtte venne seg til den nye shampooen. Jeg kjøpte et produkt fra apoteket som jeg skulle smøre på hodebunnen og skylle ut etter hårvask, og den lindret litt, men selv når jeg brukte den klødde hodebunnen som fankern allerede 1 dag etter hårvask. Så nå har jeg kutta ut shampooen, er vel litt over en uke siden, og jeg går og venter på at kløen skal slutte og at hodebunnen skal bli bedre. Ikke noe gøy når man kan se noen steder i skillen at hodebunnen er rød og tørr. Men jeg er sikker på at shampooen fungerer for mange, den har jo fått en del gode anmeldelser. Bare vær litt obs på det med hodebunnen. Ja, da skal jeg være kjempeobs! Takk for tipset!
Gjest SmallTalk Skrevet 24. februar 2009 #15 Skrevet 24. februar 2009 Jeg er veldig fornøyd med volumserien til Joico. Den gir meg både fukt og volum. Ellers så er Dumb blonde serien til Tigi også bra, men ettersom du er lei Tigi-lukta så er vel kanskje ikke den det helt store? (Ps man trenger ikke være blond for å bruke denne, selv om den er begregnet på å gjenoppbygge bleket hår. )
Gjest Charming Skrevet 24. februar 2009 #16 Skrevet 24. februar 2009 Jeg er veldig godt fornøyd med KMS sine produkter. Bruker selv disse nå, og har merket merkbar forbedring på håret mitt i løpet av de siste månedene!
Gjest Raptuza Skrevet 24. februar 2009 #17 Skrevet 24. februar 2009 Har brukt MOP for krølla hår og anbefalar MOP produkta. Dei er utan såpe og økologiske. Luktar friskt av sitrus. Ulempen er at ein lyt bruka litt shampo før håret blir reint.
monni Skrevet 26. februar 2009 #18 Skrevet 26. februar 2009 Dette er den beste sjampoen jeg har prøvd noen gang. http://www.nuskin.com/intercom/productCate...ir+Care/Cleanse (sjampoen koster kr. 105,- om du registrerer deg som kunde) Håret mitt var flokete og tørt selv om jeg brukte Kerastase sjampo og balsam for tørt og behandlet hår. Kjøpte denne og håret mitt har fått nytt liv...blankt og glatt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå