Dyregod Skrevet 6. mars 2009 #61 Skrevet 6. mars 2009 Fordi noen av oss tenner på skitten sex, vel. Angående rompefetisj, så syns jeg at rumpa er det deiligste på kvinnen etter ansiktene, god og stor rumpe. Noen tenner også på bdsm, og noen smører hverandre inn med søle. Det er ikke alle som knuller med blonder og brudekjole, vettu. (kjerring...) Menn er annerledes, menn lukter annerledes, menn har ikke like fine former, og er like myke å klemme på, så hvorfor ha analsex med menn når en kan ha det med damer, og en ikke foretrekker menn? Nå er ikke akkurat jeg av den som er minst dirty i senga... Jeg sa bare min mening, folk får gjøre akkurat som de vil! Som sagt vil kjæresten min og det har jeg ingen problemer med.. Jeg prøver bare å forstå hvorfor folk liker det, siden jeg syns det er litt ekkelt.. Jeg liker masse morsomme ting i senga som kanskje ikke andre syns noe om og det er helt greit... Man er forskjellige og det er bra... Jeg kjenner jo jenter som er glad i analsex og da er det jo greit da! Men du sier du liker rumper... Er det ikke greit å pule i doggy da? (i musa) Da ser du jo like mye rumpe... Er vel noe jeg ikke forstår her tror jeg...
Gjest "Anna" Skrevet 6. mars 2009 #62 Skrevet 6. mars 2009 Mange meninger her ser jeg. Vel noe har skjedd i stumpen etter det som skjedde med de to mannfolka som ikke tok et nei for et nei, så jeg skal nå få en undersøkelse hos lege ganske snart. skal få tatovert på rumpeskalkene "NO ENTRY"
Hinata Skrevet 6. mars 2009 #63 Skrevet 6. mars 2009 (endret) Mange meninger her ser jeg. Vel noe har skjedd i stumpen etter det som skjedde med de to mannfolka som ikke tok et nei for et nei, så jeg skal nå få en undersøkelse hos lege ganske snart. skal få tatovert på rumpeskalkene "NO ENTRY" Øye for øye, tann for tann.. Får ha en diger dildo i beredskap til neste gang vettu Da blir det nok stille som i graven Endret 6. mars 2009 av Hinata
Gjest Gjest_Nice_* Skrevet 6. mars 2009 #64 Skrevet 6. mars 2009 Øye for øye, tann for tann.. Får ha en diger dildo i beredskap til neste gang vettu Da blir det nok stille som i graven Menn har prostata, stimulering av den er "bærre lækkert". Så kjør på.
Gjest Sandbekken Skrevet 6. mars 2009 #65 Skrevet 6. mars 2009 (endret) Menn har prostata, stimulering av den er "bærre lækkert". Så kjør på. Nå var det sikkert ikke helt den måten å "kjøre på" Hinata mente.. Endret 6. mars 2009 av Sandbekken
Gjest Sandbekken Skrevet 6. mars 2009 #66 Skrevet 6. mars 2009 Mange meninger her ser jeg. Vel noe har skjedd i stumpen etter det som skjedde med de to mannfolka som ikke tok et nei for et nei, så jeg skal nå få en undersøkelse hos lege ganske snart. skal få tatovert på rumpeskalkene "NO ENTRY" Så fælt! kjenner jeg får trang til å slå noen når jeg leser sånn.. Hva har skjedd da? hermorider?
Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 6. mars 2009 #67 Skrevet 6. mars 2009 selvsagt gjør det vondt om du ikke er vant med det, eller sammen med noen som tar hennsyn til deg. er grusomt å høre at di ikke har respektert deg på dette området.. men slike overgrep innen forhold er noe av det skumle som foregår i skyggene som få tør å snakke om. personlig tror jeg nok mange gutter liker det av de grunnene som er nevnt her tidligere, trangt, skittent alt det. men jeg tror også at mange gutter vil gjøre dette med jenter fordi de i all hemmelighet håper på å få igjen med samme mynt.. altså en dildo i sin egen rompe. guttene har tross alt sitt g-punkt der, så det er da kanskje ikke så rart at tankene deres vandrer til dette stedet i blandt.
ungjente90 Skrevet 7. mars 2009 #68 Skrevet 7. mars 2009 Jeg har hørt det kan være farlig å være uforsiktig der bak. Hvis man er for kjapp og bare stapper den inn uten at musklene slapper av, så kan man skade og i værste fall ødelegge musklene. Ikke noe særlig å ikke ha kontoll på lukkemuskelen! =O Har prøvd analsex selv, og så lenge det blir gjort ordentlig og forsiktig så går det bra=) Problemet mitt er at det fort blir ømt/vondt og må avbryte=( Kjipt, siden det er godt når man først har kommet i gang=O =P noen som har lignende problem? Hva gjør dere såfall?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå