Gå til innhold

Kjøpe kjole på internett eller i brudebutikk?


Kosepia

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå ble jeg litt usikker... Vi skal ikke gifte oss før i slutten av juli 2004, men jeg har likevel funnet en kjole jeg fortsatt synes er nydelig, og etter å ha prøvd stroppeløse kjoler vet jeg at jeg kler slike kjoler.

Problemet er at kjolen er 2003 modell, og går ut nå i september...

Ingen brudebutikker jeg vet om i oslo er forhandlere av PC marys kjoler... Og da får jeg jo ikke prøvd akkurat DEN kjolen...

Bør jeg kjøpe over nett? Eller bør jeg heller legge litt ekstra (Ca dobbelt så mye penger) ved å kjøpe hos en brudebutikk i Norge?

Noen som har kjøpt sin kjole via nett? Fornøyd, ikke fornøyd? Hvordan ordner man det med noen som kan sy inn kjolen? Jeg vet at jeg må få sydd kjolen litt inn over brystene...

Vanskelig dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kjøpt (bestilt) kjole i butikk, hadde aldri turt å bestille over nett....

Liker å handle med mennesker slik at jeg har noen

jeg kan kjefte på hvis noe er galt... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du kan jo prøve kjolen på butikk, og så bestille over nett.

Vet om ei som fant drømmekjolen i butikk, men den kostet nesten

kr 17 000,- å kjøpe.

Hun bestilte så samme kjolen fra Danmark og fikk kjolen med slør for ca kr 6000,-

Danmark og Frankrike skal vist være billigst på brudekjoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merete: Vel.. PC Marys kjoler er ikke å oppdrive i brudebutikker i Norge :( Da blir det litt vanskelig...

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest fra Fredrikstad

Jeg leste om et salg av brudekjoler som skulle være i Gamle Logen den 27.september - var noen som hadde kjøpt der ifjor og var veldig fornøyd med både pris og kjole.

Hvis jeg var deg, ville jeg kontaktet Gamle Logen og forhørt meg om hvordan du kan komme i kontakt med arrangøren av dette brudekjolesalget, kontakte arrangøren for å spørre om denne kjolen er i " utvalget " og kanskje ta det videre derfra??

Bare en tanke??

Håper det ordner seg for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Joda... Kunne nok ha gjort det om jeg bare visste mer om dette Logen greiene... Ellers så er jeg ikke høy og tynn, men lita med litt mer om magen..

Men er det noen andre som har kjøpt kjole eller skal kjøpe kjole over nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LoisLane

Jeg har kjøpt kjole på nettet og er strålende fornøyd! var så spent da jeg hentet pakken at jeg prøvde den på arbeidsrommet på skolen hos oss! Heldigvis passet den, men det er jo en sjanse å ta. Jeg hadde målt på forhånd, bestilte den størrelsen som passet best med mine mål og håpet på det beste. Jeg trenger bare å legge den opp litt.

Kjolen var ganske dyr, men det hjalp at dollarkursen var lav. litt surt å få regning på toll og moms etterpå men...

Jeg kjøpte hos Bridesave, og fikk helt topp service. Er i utgangspunktet skeptisk til internetthandling, men dette var så enkelt at selv mor klarte det. Det står og faller altså på om du tør å ta sjansen på at kjolen passer deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har kjøpt min på nett, og med noen få justeringer her og der er den abselutt nydelig. Kunne ikke fått en finere kjole og jeg betalte kr 3500 i USA for den. Med sying blir det ca kr 5000 for en kjole jeg kan selge etter på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vet at du kler den fasongen, ser jeg ikke noe galt i å handle hos seriøse nettbutikker. Hvis du bare ser en pen kjole på et bilde, uten å vite hvordan den vil sitte på deg, hadde jeg aldri kjøpt på internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tusen takk for svar :)

Jeg vet at fasongen på kjolen passer meg, fordi jeg har prøvd kjoler i samme fasong hos brudebutikker (men ikke akkurat samme kjolen).

Størrelsen vet jeg også, men jeg vet også at jeg må sy noe inn over brystene.. Men tror ikke dette bør by på de største problemene.

Er nå 99% sikker på at jeg blir til å kjøpe denne kjolen...

noen som vi se den?

http://www.marysbridal.com/bridal/5130.htm

Alle de som kjenner meg har sagt at dette er en kjole jeg kommer til å kle kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en nydelig kjole :)

Vet du om de har disse kjolene i danmark eller sverige da, så kunne du jo tatt deg en tur dit å se. Så fikk du prøvd den og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...