Gå til innhold

soverommet

Gjest Gjest_ingr_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_ingr_*
Skrevet

Slipper dere folk inn på soverommet deres eller er det adgang forbudt? Bruker dere rommet til flere ting f.eks. kontor?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Mille_*
Skrevet
Slipper dere folk inn på soverommet deres eller er det adgang forbudt? Bruker dere rommet til flere ting f.eks. kontor?

Vårt soverom er et stort rom med adskilt garderobeløsning. Det er ikke et sted for besøkende - så eneste som går inn på vårt soverom er mannen min og jeg, ungene dersom de skal hente noe og vaskehjelpen vår.

Men hvis folk spør om å få se - så får de selvsagt det. Vi har nettopp har en større ombygging så mange er interessert i å se resultatet.

Skrevet

Hadde noen på besøk som var her for første gang, så jeg åpnet døra så de kunne kikke inn. Utover det er soverommet kun for de voksne.

Skrevet
Hadde noen på besøk som var her for første gang, så jeg åpnet døra så de kunne kikke inn. Utover det er soverommet kun for de voksne.

Sånn er det hjemme hos oss også. Vi viser gjerne frem, men det er ikke akkurat et sted å oppholde seg for gjester.

Gjest Gjest_Bambi_*
Skrevet

Er sånn hjemme hos meg også!

Skrevet

Soverommet vårt er ikke spesielt privat. Jeg har alltid døren åpen, og alltid sengen skikkelig oppredd. Det er likevel sjelden folk går inn dit, all den tid en stue tross alt er et mer naturlig oppholdsrom.

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Døren står ofte åpen, men det er sjelden noen går inn dit. Det er liksom ikke naturlig, så det har vel bare skjedd hvis noen skal låne noe fra skapet mitt. Jeg har bare et soverom, så de overnattingsgjestene jeg har hatt har sovet på rommet mitt.

Gjest Grafica
Skrevet

For å komme på badet må man gjennom soverommet, så det sier vel seg selv.

Selv om jeg egentlig vil holde soverommet privat.

Skrevet

Sånn som det var på 50`og 60 tallet. Det rommet var en hellig plass. Sikkert arv denne tanken?

Gjest Krynkel
Skrevet
Soverommet vårt er ikke spesielt privat. Jeg har alltid døren åpen, og alltid sengen skikkelig oppredd. Det er likevel sjelden folk går inn dit, all den tid en stue tross alt er et mer naturlig oppholdsrom.

Ja, det begynner vel å bli 15-20 år siden det var naturlig for meg og gjestene å slenge oss nedpå senga for å slå av en prat. :hoho:

Skrevet
Sånn som det var på 50`og 60 tallet. Det rommet var en hellig plass. Sikkert arv denne tanken?

Arv - nei bare praktisk - har litt over en halvmeter gulvplass rundt senga :)

Ja, det begynner vel å bli 15-20 år siden det var naturlig for meg og gjestene å slenge oss nedpå senga for å slå av en prat. :hoho:

:ler:

Skrevet

Det skjer riktignok fortsatt fra tid til annen. Men da er det alltid fest og (følgelig) en god del alkohol involvert.

Skrevet

Som en over skriver, det stiller seg jo litt spesielt for dem som bor i en leilighet hvor man må gjennom soverommet for å komme til et annet rom, f.eks. badet. Hvordan løser dere dette, dere som bor sånn?

Hos oss er soverommet privat, vil helst ikke ha folk der inne fordi det er overmøblert/trangt og rotete. Hvis vi hadde hatt litt større plass, tror jeg ikke det hadde vært så farlig å ha døra åpen for min del.

Skrevet

Vi er fantastisk rotete av oss...så når me har gjester blir soverommet roterommet :P Ikkje aktuelt å vise fram soverommet ;)

Skrevet

om noen ber om å få se soverommet i en eks ny leilighet så plager det ikke meg.

men ingen går inn dit når de ellers er på besøk.

BORTSETT fra en gang jeg hadde fest hjemme hos meg og jeg, med mer enn nok alkohol innabords - fant to venner i senga mi. det hadde ikke falt meg inn at de to skulle finne hverandre for å si det sånn.

(påkledd altså..).

de ble dødsflaue, og jeg, full som jeg var, klarte ikke holde latteren tilbake - og bare lo så jeg holdt på å knekke. leeeeenge. "hahaha...jeg skal bare finne noe.....hahahahahahaha......*pustevansker og hvining*....hahahaha"

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...