Salamandra Skrevet 17. april 2002 #1 Del Skrevet 17. april 2002 Nå har jeg har gått med en liten angstklump i magen i snart en uke, etter at jeg fikk vite at forkjøpsrettfristen på leiligheten vi skal kjøpe ble utsatt.. Men nå er fristen ute og vi fikk leiligheten!! Vi har overtagelse i ettermiddag..så i dag har jeg ringt rundt og bestilt møblene vi har sett oss ut. Er så klar for å begynne med oppussing at jeg holder på å forgå! Måtte bare fortelle det til noen.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 17. april 2002 #2 Del Skrevet 17. april 2002 Grattis til deg.... Vi har fullt opp og pengene bare renner ut Men det blir så bra oxo da 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 18. april 2002 #3 Del Skrevet 18. april 2002 Gratulerer! Jeg har den uvanen at jeg begynner skikkelig å planlegge før jeg vet om vi kommer til å kjøpe en leilighet(egentlig før vi byr også....) Fikk vite igår at de som eier leiligheten vi har falt for ikke godtok buder vårt. Kjedelig... Så vi må vel by mer regner jeg med... Skal dere pusse opp mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 19. april 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 19. april 2002 Nja, vi hadde i utgangspunktet ikke tenkt å gjøre så veldig mye.. Male alle veggene, flytte en vegg og sette opp ny trapp. Men nå som vi har tatt over baller det på seg Vi har funnet ut at i tillegg til det "må" vi male et tak, male kjøkkeninnredningen, male tregulvet i stua, male rekkverket på verandaen, skifte ut noen lister, bytte peisovn.. det er det vi har funnet ut hittil Skjønner hvordan du har det ang. å innrede leiligheter man ikke er sikker på man får, er helt håpløs sånn selv. Alle leilighetene vi har vært og sett på har jeg mer eller mindre hatt klart i hodet mitt hvordan farger jeg ville hatt og hvordan jeg ville innredet. Kan ikke noe for det, det bare kommer automatisk. Er nok den lille interiørkonsulenten jeg har i magen som slår til 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 22. mai 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 22. mai 2003 Nå har jeg har gått med en liten angstklump i magen i snart en uke, etter at jeg fikk vite at forkjøpsrettfristen på leiligheten vi skal kjøpe ble utsatt.. Men nå er fristen ute og vi fikk leiligheten!! Vi har overtagelse i ettermiddag..så i dag har jeg ringt rundt og bestilt møblene vi har sett oss ut. Er så klar for å begynne med oppussing at jeg holder på å forgå! Måtte bare fortelle det til noen.. Dette var mitt første innlegg.. 17 april i fjor.. dvs mitt første innlegg med frk/fru Busybody-nicket. (har vært på KG for et par-tre år siden, men da hadde jeg et annet nick, og oppholdt meg mest på seksualitet.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 22. mai 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 22. mai 2003 Nei, nå tøyser jeg fælt.. dette innlegget skulle jo på en helt annen tråd... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå