Gjest Gjest_grete_* Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Første brudesalongen, første kjolen - den falt jeg for. Men jeg vil egentlig prøve flere for å "være sikker". Damen på salongen anbefalte meg å ikke gjøre det, for alle ble mer forvirret... Hva synes dere? Er det ikke litt "nybegynner" av meg å kjøper første kjolen jeg prøver? Et annet spørsmål: jeg skal ned noen kg til bryllupet. Kjolen har snøring. Kan jeg kjøpe kjolen en str for liten? Den passer meg likevel nå, siden den går en str opp og en ned, men jeg håper å unngå at den ser veldig stor ut på bryllupsdagen... Flere som har gjort dette??
Phaedra Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Se deg om etter andre hvis du føler at det er riktig, kjøp den første hvis du vet at dette er kjolen for deg. (Jeg kjøpte kjolen min på første forsøk og tittet ikke i andre butikker i mellomtiden. Har ikke angret). Hvis det er masse tid igjen til bryllupet og du er litt usikker så kan det kanskje lønne seg å vente noen uker og se om man fortsatt har like lyst på kjolen. "Nybegynner" er nå de fleste av oss uansett Jeg kan nok dessverre ikke noe om snøring og ned i vekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå