maja25 Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 noen her inne som har funnet sko i vanlig skobutikk, som euro sko o.l.. ? er ikke interesrt i å betale dyre dommer..
Gjest Wrangler Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Håper det finnes, for det er min plan også! ps. Sko med åpen tå, kan man bruke strømper/strømpebuke da?? Eler ser det merkelig ut???? *uviten*
kinkeline Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 Er du i Oslo? Skobutikken på Grensen, den på hjørnet (husker ikke navnet), hadde en egen brude/hvite pensko seksjon i andre etasjen. Men vet ikke om det er sånn nå lenger, er en stund siden jeg var der sist.
Disco Biscuit Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 Vent litt nærmere våren om du har mulighet, da får flere av butikkene inn vårsko som gjerne er hvite pensko
Lilly-L Skrevet 23. februar 2009 #6 Skrevet 23. februar 2009 Er du i Oslo? Skobutikken på Grensen, den på hjørnet (husker ikke navnet), hadde en egen brude/hvite pensko seksjon i andre etasjen. Men vet ikke om det er sånn nå lenger, er en stund siden jeg var der sist. Grensen Skotøi ja :-) Har vært der. De har en stor glassmonter oppe i andre etasje med brudesko. Mye fint der, men mye med høy hæl. Skulle gjerne hatt en som ikke var så høy..
Concertina Skrevet 23. februar 2009 #7 Skrevet 23. februar 2009 Jeg har kjøpt disse på Bianco. De sitter godt på foten, liker fasongen og de kan jeg bruke igjen senere
^^Belle^^ Skrevet 24. februar 2009 #8 Skrevet 24. februar 2009 Jeg kjøpte sko på Eurosko jeg, 200kr! Men jeg var fast bestemt på at jeg ikke ville ha hvite sko, så da var det jo egentlig en enkel sak for meg å kjøpe sko.
Spatula Skrevet 24. februar 2009 #9 Skrevet 24. februar 2009 Hei... Hva med ebay (selv om du ville ha i butikk) der finner du en hel masse. Ordentlig brudesko til ca 150 kr og oppover. Bianco har veldig mye fint, samt din sko, Dna, og eurosko osv osv. Om du får hvite er jeg ikke så sikker på.. Men det kommer iallefall veldig mye fint nå utover våren og sommeren.
kinkeline Skrevet 24. februar 2009 #10 Skrevet 24. februar 2009 Hei... Hva med ebay (selv om du ville ha i butikk) der finner du en hel masse. Ordentlig brudesko til ca 150 kr og oppover. Bianco har veldig mye fint, samt din sko, Dna, og eurosko osv osv. Om du får hvite er jeg ikke så sikker på.. Men det kommer iallefall veldig mye fint nå utover våren og sommeren. Utrolig kjipt hvis skoen du kjøper er helt forferdelig å ha på. Hvis den er stram og ubehagelig. Brudeskoene er vel DET paret som bør sitte godt.
Disco Biscuit Skrevet 25. februar 2009 #11 Skrevet 25. februar 2009 Utrolig kjipt hvis skoen du kjøper er helt forferdelig å ha på. Hvis den er stram og ubehagelig. Brudeskoene er vel DET paret som bør sitte godt. Jeg har kjøpt mine sko på Ebay, de sitter godt på foten og er gode å gå i... Men alle er ikke nødvendigvis like heldige som meg når det gjelder sko som er kjøpt på nettet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå