Gå til innhold

Sa til tannlegen at jeg var forelska i han....

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg har skjemt meg ut!!
Skrevet

Føler meg like gæærn som hun dama i en tannlegetråd som ble skrevet for en tid siden i forumet (trygdet kusine et eller annet).Jeg har ikke vært overdrevet sminket eller vært utfordrende kledd eller noe,men måtte bare tømme meg og fikk dessverre avslag.Det verste er at jeg har en time til igjen siden tannlegen ikke ble helt ferdig forrige gang.

Hvordan skal jeg oppføre meg nå? Jeg har vondt i tanna og det er vanskelig å få time hos andre tannleger på så kort varsel også så jeg må nok til samme tannlege.

Hjelp meg noen??

Hva skal jeg si til han nå? Det er så flaut!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Nora_*
Skrevet

Hvordan reagerte han? Ble han ubekvem? Hvis ikke er det bare å bite tennene sammen (hehe) og da tilbake.

Skrevet
Hvis ikke er det bare å bite tennene sammen (hehe) og da tilbake.

:foto::fnise:

Skrevet

Vet du, alle mennesker forelsker seg. Noen forelsker seg i naboen, en kollega, klassekamerater eller en kjendis - andre i tannlegen eller typen til venninna.

;-) Du kan regne med at tannlegen selv har vært forelska og vet hvordan det er, du turde ihvertfall å si det. Ikke snakk mer om det til tannlegen. ;-)

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Seriøst? Hva sa du og hva svarte han ? :popcorn:

Men det beste er å late som ingenting. Det er jo flauere om du ikke møter opp, eller bytter tannlege.

Skrevet

Bare lat som ingen ting. Tannlegen har plikt til å takle situasjonen profesjonelt, uten å involvere egne følelser. Dersom han kommenterer forrige møte, kan han anmeldes for seksuell trakassering uansett hvordan dette nevnes.

Skrevet

Auda. Ta det som en lærepenge og ikke bus ut med det neste gang du forelsker deg i noen.

Og lat som ingenting på neste time, er mitt forslag også.

Skrevet

Uff da...

Minner meg litt om meg selv for 1 år siden, selv om settingen var annerledes.

Jeg hadde fått lystgass pga skulle operere ut en visdomstann, og i forkant skulle jeg lagre nr hans som han gav meg hvis jeg skulle få blødninger i ettertid.

Lystgassen begynte å funke, jeg satt i stolen og flira godt for meg selv, av en eller annen merkelig grunn, syns jeg at tannlegen min var utrolig fasinerende og ikke minst kjekk og fantaserte i vei. Jeg sa "Hmm.. hva skal jeg lagre nr ditt som på mobilen min? Tannlege kjekk kansje?"

Og han bare flira, men jeg gav meg ikke, jeg ba han ut på date til og med. Han fortsatte å flire..

Herregud... noe så pinlig, han er ikke noe kjekk i det hele tatt.. På slutten klarte jeg å spørre han om han kunne fylle opp vodkaflaska mi pga den var tom også.. Så tror han forstod at jeg ikke var helt ved mine fulle fem.

Liten avsporing her kansje, beklager.

Har ikke så mange gode råd her, men lurer jo litt på hva han sa og forskjellig.

Skrevet
Bare lat som ingen ting. Tannlegen har plikt til å takle situasjonen profesjonelt, uten å involvere egne følelser. Dersom han kommenterer forrige møte, kan han anmeldes for seksuell trakassering uansett hvordan dette nevnes.

Haha, stakkars mann. Det kan ikke være lett å være tannlege i disse dager ;)

Jeg tror jeg personlig ville skaffet tannlegetime hos en annen tannlege, for jeg ville vært for flau til å gå tilbake, men hvis du er tøffere enn meg så ta det hele med et smil. Han kommer sikkert ikke til å kommentere på det :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg kan ikke annet enn å smile når jeg leser denne tråden. Jeg har også opplevd noe lignende, men ikke hos tannlegen. Jeg skulle ha en operasjon, og både legen og anestesisykepleieren var kjekke, hyggelige menn. Jeg sluknet etter et sprøytestikk i hånden og drømte masse rart. Det neste jeg husker, er en stemme som sier navnet mitt flere ganger. Da lå jeg på overvåkningen. Jeg begynner å komme til overflaten og husker at jeg sa noe sånt som at "jeg drømmer så deilig, at dere to betjener meg som jeg liker best". Så ble jeg etterhvert mer våken, og tenkte herregud, hva er det jeg har sagt? Jeg begynte å stamme frem noen ord, anestesisykepleieren begynte å le sånn godmodig og sa jeg bare skulle ta det helt med ro. De var vant til å høre merkeligere ting enn dette, det var helt vanlig å ha amorøse drømmer. Det var ikke fullt så deilig å våkne opp til full bevissthet igjen ;-).

• Liker 2
Gjest hopeful
Skrevet

:fnise:

Må smile jeg også!

Jeg er så nysgjerrig på hva du sa, og hva han sa etterpå!!

Tror jeg hadde byttet tannlege! hihih...... :fnise:

• 9 måneder senere...
Gjest Flau på dine vegne
Skrevet

Ser at tråden er gammel,men må kommentere allikevel:

Har du virkelig ikke peiling på hvordan de sosiale kodene er her i samfunnet?

Man prøver seg ikke på noen som man møter i en proffesjonell setting

av type tannlege,lege,psykolog,lærer,advokat osv...når man selv er bruker av vedkommendes tjenester.

Jeg får en flau følelse av å lese denne tråden.Tenk hvor kleint dette

må ha vært for tannlegen din.Håper at du hadde vett nok til å bytte etterpå.

Skrevet

Å fy. Det hadde jeg aldri turd. Hva fikk deg til å gjøre dette? Var du beruset? (alkohol eller lystgass)

Skrevet
:popcorn: Artig tråd! Enig med gjest over; Man prøver seg ikke på noen man møter i en profesjonell setting.
Skrevet

hehe... må si du er tøff=) jeg hadde møtt opp og latet som ingenting:p

Skrevet
Å fy. Det hadde jeg aldri turd. Hva fikk deg til å gjøre dette? Var du beruset? (alkohol eller lystgass)

:ler:

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Dette hadde jeg faktisk klart å fortrenge, og så blir tråden dratt opp igjen.... :rodme:

Skrevet

Enig med flere her.Dette gjør man bare ikke. :nei:

Det har noe med å vise hensyn å gjøre.

Helt enig i at det må være ubehagelig for tannlegen å bli utsatt

for sjekkeforsøk og tilnærmelser ifra en pasient.

Skrevet
Tannlegen har plikt til å takle situasjonen profesjonelt, uten å involvere egne følelser.

Akkurat som politimannen i Bergen som emosjonelt tømte seg og gulpet opp sitt nedrige menneskesyn på pepperkakepøbelen.

Skrevet
Enig med flere her.Dette gjør man bare ikke. :nei:

Det har noe med å vise hensyn å gjøre.

Helt enig i at det må være ubehagelig for tannlegen å bli utsatt

for sjekkeforsøk og tilnærmelser ifra en pasient.

Herregud, for noen moralister. Som om trådstarter gjorde det for å være slem! Hun angrer jo på det hele, og det var ikke en gjennomtenkt handling. Det er klart det i ettertid føles mye verre for trådstarter enn for tannlegen. Enkelte folk eier ikke medfølelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...