Gjest Gjest mann Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 I høst greide jeg det igjen. Jeg ble forelsket. Jeg prøvde meg, og etter litt om og men fikk hun vite mine følelser for henne. Hun gav meg ingen sjanse (ville ikke være med på noe som helst) men hun var/er forsatt en god venn fordi. Etter nyttår gikk det en periode der jeg holdte meg så langt unna henne som mulig. Dvs all kontakt via fjes til fjes og over nett og andre ting, og ting begynte å se lysere ut for meg. Jeg traff henne igjen noen par ganger, og det virket som om jeg hadde klart å komme over henne. Jeg tok feil... Nå i det siste har jeg sett en god del til henne og har greid å åpne meg opp igjen for henne. Såg henne såvidt i dag, og etter det har jeg så og si kun tenkt på henne. Jeg er lei, jeg vil bli ferdig med henne men for all del ikke bryte kontakt med henne. Selv om at hun ikke kan bli min så er hun en så fantastisk person som eg ikke kan miste (person som alle liker...). Hva skal jeg gjøre? Har prøvd å tenke på de negative sidene med henne, og det funker en god del, men med en gang jeg snakker med henne igjen forsvinner det rett ned i toalettet igjen da hun er vel den jeg har kunne snakke lettest med av alle jeg har møtt. Det flyter av seg selv... Er vel kanskje og derfor jeg ble så forelsket henne i utgangspunktet. Men opp i opp... Hva kan jeg gjøre for å komme over henne uten å bryte kontakten med henne helt? Takker for svar Mann 21
Gjest strykebrett Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Kanskje du kan begynne å se deg om etter noen andre å forelske deg i? Komme deg ut på markedet igjen liksom. Det fins jo mange bra jenter der ute, så hvis du prøver å fokusere mer på å lete etter noen andre i stedet for å tenke på henne kanskje det går over. Er ikke noe ekspert altså, men det kan jo være verdt et forsøk i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå