Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Jeg har nettopp kjøpt bareminerals foundation i en hudpleiesalong, og tenkte å bestille mineral veil og kost på nettet. Er det noen som kan anbefale noen ebay selgere eller nettbutikker? Finnes mineral veil i bare en farge? Hudpleieren sa at jeg måtte ha bareminerals-kost, ellers ville ikke foundationen smelte riktig inn i kosten. Er dette bare et salgstriks? Hvilke andre koster fungerer eventuelt like bra?
Msp Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Jeg har nettopp kjøpt bareminerals foundation i en hudpleiesalong, og tenkte å bestille mineral veil og kost på nettet. Er det noen som kan anbefale noen ebay selgere eller nettbutikker? Finnes mineral veil i bare en farge? Hudpleieren sa at jeg måtte ha bareminerals-kost, ellers ville ikke foundationen smelte riktig inn i kosten. Er dette bare et salgstriks? Hvilke andre koster fungerer eventuelt like bra? Mineral veil finnes i flere farger. Nei, du behøver ikke BareMinerals kost, men det er nok den beste. www.lookfantastic.com www.sephora.com eller www.sephora.fr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå