Gjest ny.. Skrevet 23. februar 2009 #1 Skrevet 23. februar 2009 Har netopp begynt på mercilon,er helt ny med dette! Begynte på tablett nr 1, Rett før jeg visste att mensen min skulle være over. Har gått på Pillene i 18 dager, men i forgie uke fikk jeg mensen Igjenn :s Å det er liksom 4 piller til jeg skal begynne på mensen tablettene, som kalles Placebo tablettene? Trodde jeg.. Har lest litt... men er ikke sikker.. Håper på noen svar!!
amare Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Har netopp begynt på mercilon,er helt ny med dette! Begynte på tablett nr 1, Rett før jeg visste att mensen min skulle være over. Har gått på Pillene i 18 dager, men i forgie uke fikk jeg mensen Igjenn :s Å det er liksom 4 piller til jeg skal begynne på mensen tablettene, som kalles Placebo tablettene? Trodde jeg.. Har lest litt... men er ikke sikker.. Håper på noen svar!! hei hei litt of topic det her! jeg vil bare si til deg at hvis ikke legen din har tatt noen flere prøver uten om blodtrykket da du fikk p piller så syns jeg du burde spørre om en sjekk for å se om du har noen faktorer som gjør at du har en større risiko for å få noen av komplikasjonene man kan få pga p piller.. En lege sa til meg da jeg var innlagt på sykehus for blodpropp pga p pillene at det er mange jenter som kommer inn her pga grunn av det.. jeg syns de testene burde hvert obligatoriske før man begynner på p piller! jeg gikk på dem et halvt år før jeg merket noe. si det til alle du kjenner..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå