Gå til innhold

Når gutter gir ut kontaktinfo

fuerza

Anbefalte innlegg

Leste i en tråd her at gutter ofte spør om tlfnummer o.l. for å være høflig. Men hva betyr det når gutten gir ut sin kontaktinfo etter et subtilt hint fra min side? Skal jeg ta kontakt? han har ikke min info, så alt er opp til meg.

Han bor på andre siden av jordkloden, og møtte han bare på byen en kveld..Vet ikke hvorfor jeg har lyst å ta kontakt en gang, eller hva jeg skal skrive. Jeg har rett og slett lyst på et vennskap med denne fyren, men føler det er litt urealistisk, så vet ikke om jeg tør ta kontakt.

Det fine er jo at jeg ikke har noe å tape :) Jeg tenker at om jeg sender en mail så får jeg jo enten et svar, eller ikke. Men om jeg får et svar, som er nøytralt og som ikke krever tilbakesvar, så får jeg et nytt dilemma. Skal jeg da svare på den mailen igjen? Det verste jeg vet selv er mas, og er dermed veldig forsiktig med å fremstå som masete selv.

Herregud som jeg overtenker denne ubetydelige problemstillingen. Måtte bare få det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du skal skrive en mail jeg.

Jeg sitter selv i motsatt situasjon, traff en fantastisk fyr på ferie, han bor i ett annet land med en karriere som tar opp mesteparten av tiden hans. Og jeg nylig ut av langt forhold og har 2 barn. Vi var jo begge veldig enige om att dette var kun ett ferieforhold. Men samtidig tulla vi litt med når vi skulle treffes neste gang, han ville ha mail adressen min, for han sa han kunne jo skrive mail til meg. Men det har han ikke gjort, vet han er ganske usikker. Og tror nok han tenker att jeg ikke vil se han igjen.

Men jeg sitter her og faktisk gjerne vil høre fra han, kunne tenkt meg å treffe han igjen. Vet jo att vi aldri kan bli kjærster, det kan aldri bli seriøst mellom oss. Men allikevel skulle jeg likt å hatt kontakt med han.

Føler vi begge egentlig går glipp av noe ved att vi aldri har kontakt med hverandre igjen. Men jeg har ingen mulighet til å kontakte han, og han kontakter ikke meg. Ingen stor sorg, men synes det er leit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart at det er så få kvinner i ledende stillinger. Hvilken farge skulle det vært på kontorstolen til sekretæren hennes?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...