Gjest Gjest_nina_* Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Jeg sliter med utrolig store og grove porer i hele fjeset. Kinnene, haken, nesen, pannen.. you name it. Har prøvd mange forskjellige mineral makeup-merker; id, glo, isadora, loreal (vet at de to sistnevnte e billig junk, men jeg måtte prøve) men det har gjort porene mine 10 ganger større enn de var!! Selv om jeg kuttet ut i.d som jeg sist brukte, så har ikke porene gått tilbake til "normalt" igjen. Vil de aldri gjøre det? Kan jeg i det hele tatt få de mindre? Hadde jeg kunne tatt en opperasjon, så hadde jeg uten TVIL gjord det! Noen som har nyttige tips til hvordan jeg kan dekke dem? Jeg bruker clinique sin pore minimizer, men synes ikke den hjelper noe særlig, den gjorde det før jeg begynte med den dumme i.d sminken, men nå er de så store at ikke minimizeren hjelper lenger Setter stooor pris på svar
amare Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 en venninne av meg kjøper en eller annen krem som kommer fra australia som er ment for akkurat det! henne sier den funker kjempe bra, hun kjøper den på strawberrynet.com
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 en venninne av meg kjøper en eller annen krem som kommer fra australia som er ment for akkurat det! henne sier den funker kjempe bra, hun kjøper den på strawberrynet.com Det ville hjulpet utrolig mye om du kunne komme opp med et merkenavn, da de har flerfoldige tusen produkter på strawberrynet.
lovenemo Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 Bruker du ordentlig rens, krem og evt. serum? Jeg hadde veldig grove porer, men etter at jeg begynte med ordentlige produkter så har jeg merket stor forskjell! Er ikke noe som er spesielt rettet mot grove porer da, men uansett. Kanskje lurt å snakke med en hudpleier? Du trenger jo ikke å kjøpe noen produkter i salongen, bare få anbefalinger på hva som passer din hud og så bestiller du myyye billigere fra nett
Gjest Sani Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 Hei. Prøv dette, hjelper meg i hvertfall... Huden blir som slippet, og porene mindre synlige... http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=394920
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 23. februar 2009 #6 Skrevet 23. februar 2009 Hei. Prøv dette, hjelper meg i hvertfall... Huden blir som slippet, og porene mindre synlige... http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=394920 Fikk ikke fram siden Vet du hva produktet heter?
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 23. februar 2009 #7 Skrevet 23. februar 2009 Bruker du ordentlig rens, krem og evt. serum? Jeg hadde veldig grove porer, men etter at jeg begynte med ordentlige produkter så har jeg merket stor forskjell! Er ikke noe som er spesielt rettet mot grove porer da, men uansett. Kanskje lurt å snakke med en hudpleier? Du trenger jo ikke å kjøpe noen produkter i salongen, bare få anbefalinger på hva som passer din hud og så bestiller du myyye billigere fra nett Jeg har vært hos to hudpleiere, og de mente de ikke var så mye de kunne gjøre... hun ene ville ha meg til å ta noen dyre behandlinger, men kunne ikke garantere bra resultat, eller resultat i det hele tatt. Så da bestemte jeg meg for ikke å gjøre det. Så jeg vet ikke.. føler jeg har prøvd alt mulig annet, så jeg må kanskje bare prøve det hun anbefalte.. Jeg bruker gode produkter, men ikke serum.. kan du anbefale noe?
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 23. februar 2009 #8 Skrevet 23. februar 2009 Det ville hjulpet utrolig mye om du kunne komme opp med et merkenavn, da de har flerfoldige tusen produkter på strawberrynet. Vet du hva den heter?
lovenemo Skrevet 23. februar 2009 #9 Skrevet 23. februar 2009 Jeg har vært hos to hudpleiere, og de mente de ikke var så mye de kunne gjøre... hun ene ville ha meg til å ta noen dyre behandlinger, men kunne ikke garantere bra resultat, eller resultat i det hele tatt. Så da bestemte jeg meg for ikke å gjøre det. Så jeg vet ikke.. føler jeg har prøvd alt mulig annet, så jeg må kanskje bare prøve det hun anbefalte.. Jeg bruker gode produkter, men ikke serum.. kan du anbefale noe? Jeg bruker ikke serum (enda..), så kan ikke anbefale noe der dessverre. Men jeg bruker rens fra MDformulations og krem fra Matis, funker som bare det. Vet at hudpleieren brukte serum fra MD når jeg har vært til behandling, så du finner sikkert noe hvis du søker på det Har ihvertfall lest et sted at serum kan hjelpe på å forminske porer, men finner såklart ikke igjen nettsiden. Du får kanskje bare prøve deg frem på et merke som du liker og har god erfaring med. Dårlig gjort av hudpleieren du har vært hos og bare anbefale noe slikt, det fins da andre måter å forbedre huden på. Sikkert kun for å tjene penger ^^ Og jeg ville kanskje prøvd å unngå å bruke mye sminke i en periode, kanskje det har noe å si? Vet ikke hvor mye du bruker da, men mulig det er noe å tenke over
Gjest Løve66 Skrevet 23. februar 2009 #10 Skrevet 23. februar 2009 Fikk ikke fram siden Vet du hva produktet heter? https://www.bootsapotek.no/butikk/s/product...&ref=search
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 24. februar 2009 #11 Skrevet 24. februar 2009 https://www.bootsapotek.no/butikk/s/product...&ref=search Dette hjalp altså mot porene?
desert_rose Skrevet 24. februar 2009 #12 Skrevet 24. februar 2009 brukte leirmaske på huden min igår kveld (blandet med jojobaloje, har tørr hud) lot det være på ca 10 min... kunne ikke tro hvor bra porene mine så ut imorges.. de var nesten borte!...ihvertfall på det ene kinnet. på det andre var de kraftig redusert -eller innskrentet - de 'forsvinner' vel aldri heelt. håper det forsetter og holder seg.. *happy*
Gjest Løve66 Skrevet 24. februar 2009 #13 Skrevet 24. februar 2009 Dette hjalp altså mot porene? Ha`kke peiling! Bare fant linken du spurte etter jeg
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2009 #14 Skrevet 24. februar 2009 brukte leirmaske på huden min igår kveld (blandet med jojobaloje, har tørr hud) lot det være på ca 10 min... kunne ikke tro hvor bra porene mine så ut imorges.. de var nesten borte!...ihvertfall på det ene kinnet. på det andre var de kraftig redusert -eller innskrentet - de 'forsvinner' vel aldri heelt. håper det forsetter og holder seg.. *happy* Hvilken type leirmaske brukte du?
desert_rose Skrevet 24. februar 2009 #15 Skrevet 24. februar 2009 Rasul - Marokkansk leirmaske fra urtekosmetikk.no. er et 100% naturprodukt og kommer i en plastikkboks med harde flak som du løser opp i vann eller helst te feks. var litt skeptisk først, men det har utrolig nok gjort en veldig bra forskjell så langt, kun prøvd et par ganger. så langt gjort en faktastisk jobb med porene mine og den strammer også opp huden min (trenger ikke det veldig da men det har kanskje med at huden min er tørr. ble uansett bedre med jojobaolje i).
Gjest Gjest_Bubble_* Skrevet 25. februar 2009 #16 Skrevet 25. februar 2009 [Hei. Jeg anbefaler deg å bruke et microdermabration set. Det er en dyp rens til ansiktet, som forminsker porer, fjerner sorte prikker, linjer og rynker. Det strammer rett og slett opp hele ansiktet og du blir god og myk. Det følger og med et serum som gir mange vitaminer tilbake til ansiktet ditt siden mye er blitt skrubbet vekk. Før du bruker dette settet burde du også rense huden din. Du trenger ikke la vær å sminke deg, så lenge du bruker en god foundation som lar huden din puste og som ikke tetter porene.
Gjest Gjest_Marmelade Skrevet 25. februar 2009 #17 Skrevet 25. februar 2009 [Hei. Jeg anbefaler deg å bruke et microdermabration set. Det er en dyp rens til ansiktet, som forminsker porer, fjerner sorte prikker, linjer og rynker. Det strammer rett og slett opp hele ansiktet og du blir god og myk. Det følger og med et serum som gir mange vitaminer tilbake til ansiktet ditt siden mye er blitt skrubbet vekk. Før du bruker dette settet burde du også rense huden din. Du trenger ikke la vær å sminke deg, så lenge du bruker en god foundation som lar huden din puste og som ikke tetter porene. Det eneste innlegget som er til hjelp her er uten tvil denne! Sliping av huden vil rett og slett hjelpe mot det meste, fordi den sliper vekk øverste hud lag, den sliper ikke så mye at det ikke ser ut, tvert i mot, man trenger kanskje å gjøre det en gang til for å få bedre resultat, dette fordi man ikke skal bli veldig sensitiv etter sliping, dermed er det ingen ting å være redd for! Og til dere som mener at det var dårlig gjort av hudpleiere å ikke anbefale noe som faktisk funker! Det er dette som funker, og jeg regner med at det var denne behandlingen som ble anbefalt til hun med de store porene.. ja det koster litt.. Og det med at de sikker vil tjene penger.. ja det tror jeg nok! for hvem vil ikke det? =) Det er deres yrke og det er det de lever av..
lovenemo Skrevet 25. februar 2009 #18 Skrevet 25. februar 2009 Og til dere som mener at det var dårlig gjort av hudpleiere å ikke anbefale noe som faktisk funker! Det er dette som funker, og jeg regner med at det var denne behandlingen som ble anbefalt til hun med de store porene.. ja det koster litt.. Og det med at de sikker vil tjene penger.. ja det tror jeg nok! for hvem vil ikke det? =) Hvis hudpleieren selv sier at det ikke er sikkert at behandlingen vil gi noe resultat, så bør hun heller finne noe som har større sjanse for å gi resultater, enkelt og greit. Jeg er selv plaget med store, grove porer, og fikk en helt annen anbefaling av hudpleier enn en dyr behandling som kanskje ikke vil funke. Synes det blir helt feil å anbefale dyre behandlinger, når det faktisk fins andre alternativer.
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 27. februar 2009 #19 Skrevet 27. februar 2009 Det eneste innlegget som er til hjelp her er uten tvil denne! Sliping av huden vil rett og slett hjelpe mot det meste, fordi den sliper vekk øverste hud lag, den sliper ikke så mye at det ikke ser ut, tvert i mot, man trenger kanskje å gjøre det en gang til for å få bedre resultat, dette fordi man ikke skal bli veldig sensitiv etter sliping, dermed er det ingen ting å være redd for! Og til dere som mener at det var dårlig gjort av hudpleiere å ikke anbefale noe som faktisk funker! Det er dette som funker, og jeg regner med at det var denne behandlingen som ble anbefalt til hun med de store porene.. ja det koster litt.. Og det med at de sikker vil tjene penger.. ja det tror jeg nok! for hvem vil ikke det? =) Det er deres yrke og det er det de lever av.. Hudpleieren sa at jeg burde ta behandling på 6 ganger.. og det kom på over 3000,-. Da jeg spurte om garantert resultat, sa hun "det hjelper på kviser, men hun hadde hørt at de fleste følte porene var mindre synlige". Det gadd jeg jo selvfølgelig ikke prøve! Og det var ikke sliping hun anbefalte. Men hvordan fungerer sliping? Virker så skummelt Trenger man flere behandlinger,eller?
datajente Skrevet 27. februar 2009 #20 Skrevet 27. februar 2009 Hudpleieren sa at jeg burde ta behandling på 6 ganger.. og det kom på over 3000,-. Da jeg spurte om garantert resultat, sa hun "det hjelper på kviser, men hun hadde hørt at de fleste følte porene var mindre synlige". Det gadd jeg jo selvfølgelig ikke prøve! Og det var ikke sliping hun anbefalte. Men hvordan fungerer sliping? Virker så skummelt Trenger man flere behandlinger,eller? Du kan jo prøve Green Peel! Det hjalp for meg. Du kan lese om det på bloggen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå