Gå til innhold

Syklubben

Gjest Gjest_Tanja_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tanja_*
Skrevet

Nå begynner den nye serien på TV2 som heter Syklubben egentlig? Jeg har sett haugevis av reklamer for den, men de sier aldri når den starter!! :frustrert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det en reklamefilm for kid da?

Gjest Gjest_Tanja_*
Skrevet

Nei, jeg tror da ikke det? De sponser vel bare serien?

Gjest Gjest_Tanja_*
Skrevet

Nei, nå tror jeg dere tuller med meg? Man ser jo ekte scener fra en serie, det er jo helt tydelig! KID bare sponser de.

Skrevet
Nei, nå tror jeg dere tuller med meg? Man ser jo ekte scener fra en serie, det er jo helt tydelig! KID bare sponser de.

Haha.. nei, det er faktisk en reklamefilm.. :ler:

Skrevet

Hei, jeg har også hørt at det skal komme en serie som heter syklubben. De er kanskje ikke ferdige med å lage den, så de venter med å si noe eksakt dato.

Skrevet

det er nok en reklame bare.

Skrevet

Er det ikke bare ment som en reklame-serie for Kid da? Ala sånn alle andre har reklameserier, slik som ica, netcom, vg osv..

Veldig teit reklame egentlig :)

Skrevet

ts: det er kun en reklamefilm ;) Gå inn på sidene til kid interiør, så får du se hele reklamen der. Et lite hint om at det kun er reklame for kid, er at den blir sendt inne i reklamepausen, ikke etter at pausen er over, når de sender reklamer for egne program.

Dette minner meg om da Hotel Cæsar reklamene gikk på tv, og hundrevis av mennesker prøvde å bestille rom der :fnise:

Skrevet

Haha, det er jo bare reklame! Her kan du lese om hvordan de har laget reklamefilmene.

Skrevet

håper den slutter å gå, for den er lang og teit i mine øyne.. ica-reklamene syns jeg er sjarmerende (og ganske korte), men disse her.. Og får jo se veldig lite til kid-produktene.

Gjest gjest_kia
Skrevet

Sist jeg var innom kid var det slått opp en stoor plakat hvor det sto følg med på tv, snart starter syklubben... el no lignende.

Når jeg leste dette trodde jeg det var en serie.. så jeg ble skuffet da jeg så reklamen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...