Gå til innhold

Sted for vielse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha et bitte-bitte lite bryllup i Ålesundsområdet til høsten. I og med at vi blir ca 15 personer til sammen (som er invitert til bryllup), frister det ikke så veldig med en stor og tom kirke. Er det noen som vet om et mindre sted hvor det er mulig å gifte seg i området her? Er ikke veldig lokalkjent... Vi kan godt kjøre litt hvis det er nødvendig! Om det er en kirke eller et annet sted (med borgerlig vigsel) spiller ikke så stor rolle for min del, men sambo vil gjerne i kirken... Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi skal ha et bitte-bitte lite bryllup i Ålesundsområdet til høsten. I og med at vi blir ca 15 personer til sammen (som er invitert til bryllup), frister det ikke så veldig med en stor og tom kirke. Er det noen som vet om et mindre sted hvor det er mulig å gifte seg i området her? Er ikke veldig lokalkjent... Vi kan godt kjøre litt hvis det er nødvendig! Om det er en kirke eller et annet sted (med borgerlig vigsel) spiller ikke så stor rolle for min del, men sambo vil gjerne i kirken... Noen forslag?

Hei og gratulerer så mye!

Akkurat i Ålesundsområdet er jeg ikke så veldig kjent, men jeg kan foreslå kapellet på Romsdalsmuseet som ligger på Molde. Det er veldig lite og koselig. Og passer godt til en vielse med 15 personer tilstede.

Kanskje de kan ha noe lignende på Sunnmøremuseum i Ålesund??

Skrevet

Vi skal ha vielsen på Herdalsetra i Norddal...

Det er utrolig fint der, men mannen har sel på setra der, så er jo ekstra spesielt for oss, da

Skrevet (endret)
Giske kirke er liten og intim - et vakkert middelalderkapell! :) Endret av eilan
Skrevet
Giske kirke er liten og intim - et vakkert middelalderkapell! :)

Støtter kjempe den her!Det er den vakreste kirken jeg har sett noengang.... 10 minutter gjennom en tunnell så er du i Ålesund by :)

Skrevet
Støtter kjempe den her!Det er den vakreste kirken jeg har sett noengang.... 10 minutter gjennom en tunnell så er du i Ålesund by :)

Denne så veldig interessant ut!! Romantisk! :) Tusen takk for hjelp!

Skrevet
Giske kirke er liten og intim - et vakkert middelalderkapell! :)

Der skal jeg gifte meg, utrolig koselig kirke og ikke minst hyggelige prester.

Ett lite tips er å få Inger kirketjeneren til å fortelle dere om historien rundt kirka og mytene der ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...