Gjest Euforia Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Ja, jeg vet at det finnes uendelig mange sjampotråder her inne, men jeg orker ikke å lese side opp og side ned med alt det jeg ikke lurer på. Har du en sjampo å anbefale meg? En som er bedre enn alle andre, som du har brukt helt siden du oppdaget den? En sjampo som gjør at håret ditt ser bedre ut? Jeg har aldri skrevet en tråd her før, og jeg har ikke blitt kjent med Kvinneguiden ordentlig enda, så vær snill mot meg, selv om dette temaet sikkert har blitt tatt opp tusen ganger.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Jeg har ikke prøvd så veeeldig mye forskjellig, men den jeg har vært mest fornøyd med over tid er John Frieda sin brilliant brunette (jeg har farget brunt hår). Ikke så dyr, og selv frisøren skrøt av håret mitt (mulig det delvis skyldes kosthold, men jeg hadde visst veldig sterkt og sunt hår). Er mer fornøyd med denne enn de frisørmerkene og helsekostshampoene jeg har prøvd. Fåes blant annet på Vita. Det finnes jo shampoer i dette merket til flere hårtyper og -farger, men jeg har ikke prøvd de andre.
Gjest Liss Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Jeg veldig tykt, stritt, men flisete hår og har prøvd masse forskjellige sjampoer, både billigmerker og frisørmerker. Den siste sjampoen og balsamen jeg kjøpte var helt på impuls, hadde ikke engang hørt om den, men det var faktisk den beste serien jeg noen gang har prøvd. Kjøpes hos firsøren, hvit flaske som det står Matrix på, og bilde av et grønt blad. Tror den var ganske billig også. Håret mitt er totalt forandret, mykt og smidig uten at det føles fett og tungt. Har ikke brukt sjampoen alene, kun sammen med leave-in balsamen, så jeg vet ikke hvor god den er uten. De fleste frisører anbefaler jo uansett å bruke sjampo og balsam av samme merke. Hvis jeg husker riktig så var det to forskjellige Matrix-serier, en for tørt hår og en for å gi volum. Jeg bruker den for tørt hår Jeg har også brukt John Frieda en gang i tiden og den var ikke så aller verst, men synes håret mitt ble litt fett og tungt av den. Også lukter den pepperkake!
monni Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Nu Skin Moisturizing Shampoo og balsam. De beste produktene jeg har prøvd noen gang. Håret mitt både ser og føles fantastisk!
Hilde Christina Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 ^ Ikke reklamepreget den nei Jeg har endelig funnet noe håret mitt liker og det er SPs shampo. Jeg bruker den for farget hår og den fungerer bra, tross i at jeg lett får tørr hodebunn og håpløst hår. SPs shampoer skal visst være milde (i følge frisøren min) samtidig som de fungerer bra. Håret mitt er veldig kresent så blir alltid fornøyd når jeg finner produkter som fungerer
DDuck Skrevet 27. februar 2009 #6 Skrevet 27. februar 2009 Du bør kansje si noe om hvordan håret ditt er nå og hva du vil oppnå, for å få en ordentlig anbefaling? :klø:
Gjest Kanel, 14 år Skrevet 27. februar 2009 #7 Skrevet 27. februar 2009 Jeg bruker bare Swartzkopf GLISS jeg. KJEMPEBRA! Har prøvd alt før men produktene til GLISS overgår alle! Også er det ikke så møkkadyrt heller! ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå