Gjest Gjest_Mary_* Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 har oppdaget noe som minner veldig om sølvkre i barnehagen hvor guttungen er. hva slags skade kan den gjøre? han er bare 7 mnd! hva hvis han spiser en? er de veldig skadelige?? burde jeg si fra til eieren?` æsj. ekle er dem i allefall. ser ut som en larve og kryper/åler seg raskt vekk. i sølvaktig farge. virker som det kommer flere og flere og???
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Ta det opp med daglig leder. Sølvkre spiser muggsopp og kan være en indikasjon på at det er fuktproblemer eller fuktskader i rommet der de observeres.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 har oppdaget noe som minner veldig om sølvkre i barnehagen hvor guttungen er. hva slags skade kan den gjøre? han er bare 7 mnd! hva hvis han spiser en? er de veldig skadelige?? burde jeg si fra til eieren?` æsj. ekle er dem i allefall. ser ut som en larve og kryper/åler seg raskt vekk. i sølvaktig farge. virker som det kommer flere og flere og??? Høres ut som sølvkre,ja. Fint navn, men ekle dyr..Tror ikke barn får så lett tak i dem. De kryper jo veldig fort! Tror ikke de er farlige,har aldri lest det ihvertfall. Men uansett ville jeg sagt ifra til eieren, for sølvkre trives godt der det er mye fuktighet, gjerne i kjellere o.lign. Kanskje inneklimaet i barnehagen ikke er så bra?
Gjest Gjest_Mary_* Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 takk for svar. ble litt bekymret for guttungen. evt. orm og slikt. og om det fører med seg sykdommer. han har nettopp hatt små-mark og orker ikke ei runde til. står på lapp inne på foreldremøterommet at det er lus der nå og. uff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå