ecathari Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Hei Lurer litt på hva alle kjøper på ebay? Regner vel med at mange kjøper slike småting, men har noen noe tips om ting som kan være ekstra lurt, som man kanskje kan få billig eller som ikke finnes her? Og hvilke søkeord bruker dere når dere ser etter ting? Vet liksom ikke hva alt heter på amerikansk... Takk på forhånd
^^Belle^^ Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Jeg har kjøpt to brosjer som jeg skal ha i håret. Da søkte jeg på ''blue brooch'' siden den skulle være blå... Det er smart å skrive ''bridal'' eller ''wedding'' før alt du søker på, f.eks. ''bridal jewelry'' eller ''bridal tiara''.
Neytiri Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Ja det er godt å skrive "wedding" eller "bridal" foran ordene: Wedding dress Tiara Veil=slør crinoline/petticoat=underskjørt stockings=strømper shoes=sko corset/bustier=korsett wedding favors=små ting(bobbler, bordkort, confetti) Bridesmaid dress=brudepike kjole flower girl dress=blomsterpike kjole ring pillow=ringpute er det noe annet du lurer på er det bare å spørre!
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 men sånn brudeslør til rompa er det fingertip??
Neytiri Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 men sånn brudeslør til rompa er det fingertip?? Fingertip slutter like før rumpa, mens en waltz går over rumpa....ikke sikker hvilken av de du ville ha!
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 Ikke jeg heller, vil ha en som er lang. Men ikke såå mye lengre enn kjolen. For har lite detaljer på ryggen og lyst på slør med steiner slik at det blir mer av pynten bakfra. tenkt å ta av etterhvert, men hørt det vil ødelegge frisyren.. HMMm
Neytiri Skrevet 24. februar 2009 #7 Skrevet 24. februar 2009 Ikke jeg heller, vil ha en som er lang. Men ikke såå mye lengre enn kjolen. For har lite detaljer på ryggen og lyst på slør med steiner slik at det blir mer av pynten bakfra. tenkt å ta av etterhvert, men hørt det vil ødelegge frisyren.. HMMm Da tror eg faktisk du ville likt waltz lengden Neida....er frisør og vi fester slør hele tiden, er ikke festet sånn at du ødelegger hele frisiren, men kan være fin å få hjelp av forlover å ta det av og da eventuelt ha et par spenner ledig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå