Gå til innhold

Røde sko - where the heck?


Gjest LoisLane

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane

Skal gifte meg i kjole med rødt liv, og har lyst på røde sko. Ser for meg en sandaltype, gjerne med glassteiner, som det også er på kjolelivet. Men hvor søren får jeg tak i slike sko?

Har vært i seks - sju skobutikker, og de bare rister på hodet når jeg nevner røde selskapssandaler...

Og selvfølgelig - jeg vil gjerne ha dem for en slikk og ingenting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Skjønner at du har problemer, for fargede sko er ikke det enkleste å finne. Det du eventuelt kan gjøre er å farge noen lyse sko røde. Det er iallefall en del av brudeskoene som kan farges etter bruk. Jeg er ikke sikker på hvilken farge man bruker, eller hvilke farger som finnes, men det går jo ann å undersøke.

Jeg ønsker deg lykke til videre i skoletingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

De var Ok, men som sagt kan jeg gjerne ønske meg meg litt glitter eller glassstener.

Tror fargehandlen har skofarge, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

De var lekre!!! Ikke dyre heller! men hvordan er det å bestille? kommer det toll og moms på dette også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Ser du bor "På landet" så jeg vet ikke om det hjelper å komme med tips om en butikk i Oslo, men jeg prøver.... Valkyrien Skomagasin på Majorstuen pleier å ha utstilt sko i farger (gjerne med matchende veske). Vet ikke om de har røde sko, men du kan jo ringe og spørre!

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane

Takk for tipset, lille deg! Selv om jeg bor mist i skogen, hender at jeg er innom mer tett befolkede strøk innimellom :wink: , f.eks. Oslo, ja. Spørs om jeg ikke må ta en myserunde der snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anka24

Heisann! :)

Ang toll og moms er jeg ikke sikker på om dette gjelder for sko også,

men det går det sikkert an å sjekke hos Tollvesenet?

Vet at grensen for å slippe toll på klær er ca 200,- NOK

Ellers ser det jo rimelig sikkert ut å bestille fra denne siden,utrolig utvalg som nok frister folk fra både fjern og nær :wink:

Håper du finner det du leter etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg gjorde et lite søk på Valkyrien skomagasin for å se om de har en nettside, men jeg fikk opp denne siden istedenfor...

http://www.10oslo.com/index.asp?cid=61

Det kan jo hende at noen av disse ikke fullt så vanlige butikkene har røde sko, selv om de ikke høres spesielt billige ut...!

Hilsen Lille meg (igjen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg ville valgt å kjøpe et par lyse jeg, fra brudesalong -feks Christiane, for så å farge dem i ønsket farge. da får du nemlig akkurat den fargen du er ute etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...