Gå til innhold

Kenneth i Temptation Island

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hva synes dere om Kenneth i Temptation Island??

Jeg synes han er dødskjekk, mens vennina mi synes han virker rar...

Vet dere hvor han kommer fra? Han og Anette snakker en litt "annerledes" norlendingsdialekt.

Geir synes jeg virker sympatisk, men han svensken er skikkelig ekkel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kenneth er en pen gutt, men ikke noe mer. Det er ikke noe spennende med ham, ikke noen spesielle ting som tiltrekker.

Geir er en skikkelig herlig fyr. Sjarmerende og ekte, viser ekte hengivenhet og kjærlighet. Flott fyr!

Svensken er direkte motpydelig... Altfor svær i kroppen, men synes tydeligvis han selv er verdens deiligste. Jeg synes han ser helt latterlig ut. Virker litt psyko i tillegg...

Dansken er kjekk, har deeeeilig kropp, men det stopper der. Hodet er ikke helt med. Virker som en player og en oppblåst blære.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le litt av Kenneth... Litt sånn, "første gang ute på tur" utenfor den microlille plassen, og veldig ung. Men det er ikke vondt ment, altså icon_wink.gif

Dansken har etter min mening allerede vært utro, Geir virker sympatisk og svensken...tja, han og dame kler jo hverandre. Liker forresten han bedre enn Emma. Ikke det at DE bryr seg icon_smile.gif

-realitytvslaven?-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

http://194.192.81.7/temptation/

Geir og Sara er mine favoritter. Herlige mennesker!

Kenneth virker noe tett i hodet, men ser ut til å passe sammen med Anette. Hun virker noe lett påvirkelig.

Lennart er årets dust. Han flørter vilt med andre, og fortsetter å si at han elsker Thea. Thea har ikke min sympati lenger etter juksingen. Det har forsåvidt ikke Anette eller Emma heller, men på meg virker det som om det var Thea som sørget for jukset. Og at hun ikke da får noen straff er dårlig!

Jack virker veldig egosentrisk og folk med slike kropper er sjelden helt normale. Alikevel er han morsom. Emma er en merkelig person man ikke blir klok på, men hun virker desverre litt lite bestemt og er veldig lett å føye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...