Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Beviset på at det aldri er for sent å begynne! http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=886
Gjest Mea Culpa Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Saann vil jeg se ut naar jeg blir pensjonist!
Teriyaki Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Nja, er personlig ikke glad i at muskler skal vises så godt på kvinner (er jente selv). Armene kan være faste og fine, men musklene skal helst ikke vises. Men sånn bortsett fra det, så vil jeg også være skikkelig sprek når jeg blir gammel.
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Nja, er personlig ikke glad i at muskler skal vises så godt på kvinner (er jente selv). Armene kan være faste og fine, men musklene skal helst ikke vises. Men sånn bortsett fra det, så vil jeg også være skikkelig sprek når jeg blir gammel. Fullstendig uenig! Hun er en tøff dame hun bestemoren, og ser vannvittig bra ut. (Rent bortsett fra at noen burde gitt henne et lite kurs i "hvordan sminke seg". ) Jeg er veldig imponert over at hun har klart å bygge seg slik opp; produksjon av veksthormoner avtar sterkt med alderen, og det skal langt mer til for en eldre person å øke muskelmassen enn for oss yngre.
Gjest Mea Culpa Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 (endret) Jeg er vel egentlig ikke saa veldig opptatt av hvor mye muskler som vises og saann, for meg er det viktigste aa vaere fast i fisken og foele meg bra. Men aa see hva hun har klart aa oppnaa virker veldig motiverende for meg, og gir meg noe aa jobbe mot. Endret 22. februar 2009 av Mea Culpa
Gjest Glør Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 Jeg er veldig imponert over at hun har klart å bygge seg slik opp; produksjon av veksthormoner avtar sterkt med alderen, og det skal langt mer til for en eldre person å øke muskelmassen enn for oss yngre. Eldre har samme prosentvise økning i muskelmasse dersom de trener styrke, som yngre personer.
Teriyaki Skrevet 23. februar 2009 #7 Skrevet 23. februar 2009 Jeg er vel egentlig ikke saa veldig opptatt av hvor mye muskler som vises og saann, for meg er det viktigste aa vaere fast i fisken og foele meg bra. Men aa see hva hun har klart aa oppnaa virker veldig motiverende for meg, og gir meg noe aa jobbe mot. Hehe, ja altså musklene må gjerne vises litt når man strammer armene og sånt, men når armene ser ut som mannearmer, så blir det litt for mye for hva jeg synes er pent!
Ambivalent Skrevet 23. februar 2009 #8 Skrevet 23. februar 2009 Hun så VELDIG ung ut da, det skal hun ha.
Sukkerbunn Skrevet 23. februar 2009 #10 Skrevet 23. februar 2009 Nja, er personlig ikke glad i at muskler skal vises så godt på kvinner (er jente selv). Armene kan være faste og fine, men musklene skal helst ikke vises. Men sånn bortsett fra det, så vil jeg også være skikkelig sprek når jeg blir gammel. Helt enig med deg! Synes det blir for maskulint da musklene er så synlige på en kvinne. Men å trene styrke er bra, for da får man jo en stram og fin kropp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå