Gjest veet Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 SKAL BRUKE PÅ LEGGENE MINE: 1. Leste bruksanvisningen... 2. har påført på et lite område nå, og det som er sikkert og visst er at selvbruningen forsvant rimelig fort?? noen som har prøvd?? OG NÅ SNAKKER JEG IKKE TIL DEM SOM PRØVDE DEN FOR 50 ÅR SIDEN...
Hilde Christina Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Har nettopp testet spray on hårfjerningen deres, hva i all verden er du redd for?
Gjest :) Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Det er ikke farlig så lenge du ikke lar den sitte på for lenge og bare bruker på beina (under armhulene svir det noe j*vlig). Skjønner heller ikke hva du er redd for, egentlig. At selvbruningskremen forsvinner er vel ikke noen stor krise? Ingenting som selges i norske butikker er skadelig for deg, om du bruker det som det står i bruksanvisningen.
Gjest veet Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 unnskyld meg da for at jeg er redd! :o Jeg leste skrekk-artikler om veet - google it. O_o Men er ferdig nå: Resultatet ble at en del hår forsvant, men litt igjen. Ble mye hvitere men ellers fikk jeg glatt hud og beina mine falt ikke av.
Telys Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Jeg reagerer på de hårfjeringskremene. Fikk røde hovne prikker/nupper over hele beina:S
Pest Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 Da jeg prøvde den forsvant begge bena. Jeg har reagert på dem og mener at Nair sin er mildere. Men det er altså ikke noe å være redd for, om ikke du med redd mener redd for røde nupper/ utslett eller at selvbruningen din skal forsvinne.
Gjest Christabelle Skrevet 23. februar 2009 #7 Skrevet 23. februar 2009 Da jeg prøvde den forsvant begge bena. Jeg har reagert på dem og mener at Nair sin er mildere. Men det er altså ikke noe å være redd for, om ikke du med redd mener redd for røde nupper/ utslett eller at selvbruningen din skal forsvinne.
Gjest Grafica Skrevet 23. februar 2009 #8 Skrevet 23. februar 2009 Jeg synes den grønne hårfjerningskremen til veet, den som skal fjernes i dusjen, er bedre, og mildere mot huden. Jeg reagerer allergisk på den du brukte, men den som skal av i dusjen reagerer jeg ikke på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå