Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Jeg er en mann på 27 som i lengere tid har fantasert om å strippe litt for ukjente, og har lyst til å sette det ut i live. Tenner vel litt på situasjoner der jeg selv er lite påkledt/naken og de andre jentene i rommet er påkledt Dette er kun noe jeg ønsker å gjøre på privaten, altså ønsker jeg ikke ta noe penger for dette, det er mer på gøy. Så er spørsmålet, er det noen som vet om hvor man kan finne jenter som kunne tenke seg å være "publikum"? Ser for meg at et venninnepar eller jentegjeng på ca 2-10 kunne vært passe, kanskje en liten bursdagsfest eller lignende og der alderen er omtrent 20-33. Noen som syntes noe slikt kunne vært spennende? Ser kanskje for meg et opplegg der jeg har et lite strippeshow, eller kanskje fjerner et plagg i timen, og evt. lar ei som har bursdag fjerne trusa...Mye spennende man kan gjøre.
Gjest j84 Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Hvor kan man finne deg da? Og hvordan ser du ut?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå