Gjest Gjest_maria_* Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Om samboeren din hadde herpes, hva hadde du gjort da? Jeg føler at dette ødelegger hele sexlivet mitt og vet ikke helt hva jeg skal gjøre:(
Supramundane Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Tar han/hun medisiner for dette? Det er jo noe som kan lette situasjonen betraktelig.
Gjest gjest_mann Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Hadde ikke tatt det så tungt om jeg var glad i vedkommende.
Gjest Leif Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 Det viser seg nå at "herpes" i underlivet i stor grad skyldes herpes simplex viruset, altså "munnsår-varianten". Denne kan være litt ubehagelig, men den er ikke farlig. Årsaken til at man får herpes i underlivet, er endrede seksualvaner, med mye oralsex.
Bambimor Skrevet 23. februar 2009 #6 Skrevet 23. februar 2009 Hadde mannen min fortalt meg dette i starten av forholdet, er jeg ganske sikker på at jeg ikke hadde droppet han pga dette. Da hadde vi tatt våre forbehold i forhold til smitte, og gjort det beste ut av dette. Det fins mange sykdommer, eller skavanker som er vanskelig å leve med. Følelsene er heldigvis sterkere, derfor tror jeg at for de fleste vil ikke dette være et stort problem
Gjest Gjest_maria_* Skrevet 23. februar 2009 #7 Skrevet 23. februar 2009 Men er dere ikke livredde for å bli smittet selv? Det er jeg og det ødelegger utrolig mye. Man kan jo aldri vite når et utbrudd kommer..
Gjest gjest_mann Skrevet 23. februar 2009 #8 Skrevet 23. februar 2009 Husker jeg ikke feil har ca 3/4 av voksne i dette landet Herpes 1 og 1/3 Herpes 2. Av dem som har Herpes 2 vet ca 20 prosent om det selv (Hva med deg?). -Det tyder på at de fleste neppe har store plager av det. Sjekk olafiaklinikken sine sider for fakta. Merk, jeg sier ikke at man ikke skal være forsiktig, men jeg hadde nok ikke droppet drømmedama om hun hadde herpes.
Demantios Skrevet 23. februar 2009 #9 Skrevet 23. februar 2009 (endret) Det viser seg nå at "herpes" i underlivet i stor grad skyldes herpes simplex viruset, altså "munnsår-varianten". Denne kan være litt ubehagelig, men den er ikke farlig. Årsaken til at man får herpes i underlivet, er endrede seksualvaner, med mye oralsex. Herpes i underliver skylles Herpes Simplex 2, og berører også munnen. Herpes Simplex 1 derimot berører kun munn med visse unntak. Herpes-virus er uhelbredlige siden viruset legger seg i ryggraden og aldri forsvinner derfra. Derimot kan man kurere seg så det ligger i dvale og ikke gir sår, og med rett behandling tar det ikke lange tiden før det er i sjakk. Du føler kanskje det ødelegger sexlivet ditt, nå sier du ikke noe om hvor stort utbrudd han evnt har, om han medisinerer seg mot det eller han har hatt kontakt med lege. Med riktig behandling skal det ikke ta mer enn 2-3 uker, og det er overkommelig for dem fleste. Be han bruke fingrene på deg i mellomtiden, det erstatter ikke samleie/oral, men det må da hjelpe litt frem til utbruddet er over. Uansett er det en dårlig grunn til å forlate ham, evnt å hoppe på noen andre Du sier også at det ødelegger sexlivet ditt, tror du ikke det ødelegger hans også? Det ødelegger faktisk DERES sexliv, du kan enda tilfredstille degselv, ser noen nymfomanitendenser her om samleiet er så viktig, for det høres nesten ut som du vil gå fra han pga det Endret 23. februar 2009 av Demantios
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå