Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har begynt å spise havregryn med litt crusli oppi til frokost. Liker det kjempe godt, men nå lurer jeg på om det er sunt?

Vil så gjerne gå ned et par kilo og kunne trengt litt tips i matveien..

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Kjempefin start på dagen, så vidt jeg kan forstå...

Skrevet

Havregryn er veldig sunt, så det må du gjerne fortsette med til frokost! Hvis du er opptatt av GI så er de store minst bearbeidet og har lavest GI. Frokost er dagens viktigste måltid og får forbrenningen i gang. Det verste du kan gjøre når du slanker deg er å hoppe over frokosten! Min erfaring er at hvis jeg har spist en skikkelig frokost så blir jeg heller ikke så sugen på noe godt på kvelden.

Lykke til med slankingen fra en annen som er veldig glad i havregryn. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du skal slanke deg er nok ikke crusli det helt store..inneholder for mye sukker. Havregryn er fint, gjerne blandet med All Bran ekstra plus. Bare havregryn kan bli litt kjedelig. Grov musli er også veldig bra og da får magen noe å jobbe med og mettheten varer til neste måltid.

Toppes med frisk frukt, rosiner, litt nøtter eller (lett)syltetøy og (lett)yoghurt eller melk..nam :lol:

Gjest gjest i dag
Skrevet

havregryn er meget fetende.... Spiser du det hver dag,blir du ihvertfall ikke tynnere... :lol:

Gjest Lady-M
Skrevet
havregryn er meget fetende.... Spiser du det hver dag,blir du ihvertfall ikke tynnere... :lol:

Fetende?? Eh..hallo.... Havregryn inneholder mye karbohydrater, men av den riktige typen, så det er slettes ikke fetende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...