Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Hva blir dere mest tent av jenter? En kar som er 185cm og har lang rygg, eller en kar på 188cm som har lange bein? Bare lurer;)...Har lest at kvinner foretrekker menn med lang rygg og ikke lange bein, men samtidig så vet man jo at kvinner kvinner foretrekker høye menn (opp til en viss høyde da selvsagt)..
Gjest Deception Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Jeg tenner på høye, intelligente menn som ikke stiller dumme spørsmål.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 hmm.. .. det har jeg ikke tenkt på, jeg foretrekker høye menn, men om de har lange bein eller lang rygg legger jeg ikke merke til.. det beste er vel at det står i forhold til hverandre! Ser du skriver at kvinner flest liker høye menn, opptil en viss høyde.. da ble jeg litt nysgjerrig, hva er FOR høyt for dere?
Morgause Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Det har jeg egentlig aldri tenkt på. Jeg tror jeg faller mer for en bred rygg enn noe annet..
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Kvinner tenner på penger og makt. Har du dette så kan du få hvem du vil
EmmaW Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 Kvinner tenner på penger og makt. Har du dette så kan du få hvem du vil Så feil, så feil, så feil. Ja, noen kvinner tenner på penger og makt. Men de fleste kvinner tenner på helt andre ting.
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 22. februar 2009 #7 Skrevet 22. februar 2009 jeg tenner mest på mannfolk som har like lange ben som overkroppen og kroppen må være muskuløs. tenner på gutter som ikke viser at de bryr seg for mye om utseende. i det siste har jeg sett en rekke gutter som tar solarium 2-3 ganger i uka og de bruker masse hårvoks og bruker bling bling øredobber. det blir rett og slett for femi for meg..
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2009 #8 Skrevet 23. februar 2009 Så feil, så feil, så feil. Ja, noen kvinner tenner på penger og makt. Men de fleste kvinner tenner på helt andre ting. Tull det er bare slik at de fleste kvinner ikke tørr og innrømme at de tenner på penger og makt..
Gjest Gjest_amalie_* Skrevet 23. februar 2009 #9 Skrevet 23. februar 2009 Om man tenner på penger og makt er en ting,om man velger en partner utfra disse kriteriene er en annen ting... For min del tenner jeg på mannens energi og utsråling og ofte samspillet oss imellom. Ja,penger og makt tenner meg,men han jeg har valgt å leve med er fraskilt tobarns-pappa som når jeg møtte ham var arbeidsledig,og tro meg,jeg har aldri vært så tent på en mann som jeg var/er på ham (og han er 1.65 høy,hehe)
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2009 #10 Skrevet 23. februar 2009 Ja,penger og makt tenner meg,men han jeg har valgt å leve med er fraskilt tobarns-pappa som når jeg møtte ham var arbeidsledig,og tro meg,jeg har aldri vært så tent på en mann som jeg var/er på ham (og han er 1.65 høy,hehe)
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2009 #11 Skrevet 23. februar 2009 Hvordan er det i det hele tatt mulig å få tenning av penger og makt? Rimelig absurd spør du meg Good luck. På samme måte som noen kun tenner på utseendet.....
*gjest*truuls Skrevet 23. februar 2009 #12 Skrevet 23. februar 2009 (endret) Jeg ville uten tvil tent på begge. Ville dog brukt bensin på han med lange ben, og fyringsolje på han med lang rygg. Det brenner bedre da. Endret 23. februar 2009 av *gjest*truuls
Gjest Gjest_amalie_* Skrevet 24. februar 2009 #13 Skrevet 24. februar 2009 På samme måte som noen kun tenner på utseendet..... For ordens skyld,penger og makt tenner meg ikke alene,se på Donald Trumph f.eks,tenner meg ikke i det hele tatt. Poenget mitt var at det kan være tennende,men ikke ene og alene,og det er hvertfall ikke det jeg velger hverken sex-partner eller livs-partner etter,da går jeg etter andre kvaliteter som faktisk betyr mer( og som tenner meg mer)
Lovis Skrevet 24. februar 2009 #14 Skrevet 24. februar 2009 Jeg tenner på styrke. Både fysisk og psykisk. Menn med fysisk krevende jobb eller hobby, og får en naturlig styrke i kroppen. De skal helst være større enn meg, men trenger ikke være slanke (helst ikke faktisk)
Gjest Hilde K S Skrevet 24. februar 2009 #16 Skrevet 24. februar 2009 Jeg tenner på menn som kan flørte.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #17 Skrevet 27. februar 2009 Tull det er bare slik at de fleste kvinner ikke tørr og innrømme at de tenner på penger og makt.. Dette understreket at selv i 2009 klarer ikke noen mennesker å akseptere at jenter blir kåte. Å si at jenter TENNER på penger og makt er det samme som å si at gutter TENNER på sminke(på damene) og biler, selvfølgelig stemmer det ikke for noen mennesker. Kan hende at noen kvinner GÅR bare etter penger og makt, men betyr ikke at de TENNER på det
PoolBoy Skrevet 28. februar 2009 #18 Skrevet 28. februar 2009 Jeg tenner på høye, intelligente menn som ikke stiller dumme spørsmåFint at du samtidig er ærlig nok til å innrømme at du tenner på noe så primitivt som høyde Ja, noen kvinner tenner på penger og makt. Men de fleste kvinner tenner på helt andre tinghttp://e24.no/eksklusiv/livsstil/article2926426.ece For ordens skyld,penger og makt tenner meg ikke alene,se på Donald Trumphja? Begge hans koner er modeller og noen skikkelig babes... Å si at jenter TENNER på penger og makt er det samme som å si at gutter TENNER på sminke(på damene) og bilerVi menn vet at kvinner tenner på makt og penger. Der i mot vet vi IKKE at vi tenner på det du nevner. Sminke og biler ? Hadde du sagt at vi tenner på overfladisk kroppslig skjønnhet ville jeg forstått det. Vi er ærlige nok til å si at søte jenter med fin kropp og store pupper er godt for øyet og blodtilstrømingen i de nedre regioner... Kan ikke dere også være like ærlige ?
Mona-Lisa Skrevet 28. februar 2009 #19 Skrevet 28. februar 2009 Jepp, helt sant det gutter. Derfor dere blir single for livet Neida, men er du en av de som tror at kvinner tenner bare på penger og makt så har du vel aldri opplevd å kjenne en kvinne som faktisk klarer å tenne på deg
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #20 Skrevet 6. mars 2009 Hva blir dere mest tent av jenter? En kar som er 185cm og har lang rygg, eller en kar på 188cm som har lange bein? Bare lurer;)...Har lest at kvinner foretrekker menn med lang rygg og ikke lange bein, men samtidig så vet man jo at kvinner kvinner foretrekker høye menn (opp til en viss høyde da selvsagt).. Uhh... Jeg tenner mest på menn som har et direkte blikk og smiler mens de ser meg i øynene. Høyde? Han skal være litt høyere enn meg, men ikke for mye høyere. Jeg er 168, så rundt 175-180 er perfekt. Kjæresten min er egentlig litt for sjenert, litt for høy og litt for lys for å være "min type", jeg falt for personligheten hans, som er helt fantastisk... ;-) Og jeg tenner på at han er dritgod i senga. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå