Gjest 22gutten Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Hei. Har opplevd at MANGEN jenter tror at når jeg fårslår "jeg vil ta deg bakfra" tror de at jeg mener analsex. Hvor tror de dette ? Hvor har de dette i fra ? mangen som har opplevd dette ?
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Hei. Har opplevd at MANGEN jenter tror at når jeg fårslår "jeg vil ta deg bakfra" tror de at jeg mener analsex. Hvor tror de dette ? Hvor har de dette i fra ? mangen som har opplevd dette ? Har og hvert bort i dette,som oftest jenter med liten/ingen erfaring
Gjest 22gutten Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Har og hvert bort i dette,som oftest jenter med liten/ingen erfaring kan stemme godt ja.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #5 Skrevet 27. februar 2009 Hehe, en venninne av meg opplevde den første gangen hun hadde sex at fyren foreslo å ta henne bakfra. Hun trodde han mente vanlig bakfra, men skjønte at han mente analsex da hun kjente kuken hans mot feil hull... Hehe. Jeg husker jeg tenkte at han ikke kunne ha særlig peiling på analsex som prøvde å bare kjøre den inn, uten glidemiddel eller noen som helst form for oppvarming baki der... Stor kuk hadde han også. :-P
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå