Gjest jente 21 Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Hei:) Jeg får kvinnelig utløsning/skjedeorgamse nesten hver gang jeg og kjæresten min har sex, det jeg lurer på er om det er vanlig å få opptil 3 slike orgasmer nesten etterhverandre??? - Det samme er det med klitorisorgasmen, den kan jeg få veldig veldig mange ganger.... hvor mange ganger kan man få orgasme egentlig? er jeg en freak? hilsen jente 21
Crow Jane Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Nei - du er bare veldig, veldig heldig..... Selv får jeg bare klitorisorgasmer og de er ganske korte og "fort gjort". Etterpå er jeg så sensitiv at det ikke er snakk om å prøve på multippel. *Misunnelig*
Pialill Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Hei:) Jeg får kvinnelig utløsning/skjedeorgamse nesten hver gang jeg og kjæresten min har sex, det jeg lurer på er om det er vanlig å få opptil 3 slike orgasmer nesten etterhverandre??? - Det samme er det med klitorisorgasmen, den kan jeg få veldig veldig mange ganger.... hvor mange ganger kan man få orgasme egentlig? er jeg en freak? hilsen jente 21 jeg er missunelig og! skulle gjerne ha hatt det sånn:P tror ikke det er noen grense, kommer vel ann på hvor lang tid du/dere gidder å holde på
Gjest jente 21 Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Takk for svar jenter! Jeg har egentlig ingen andre jenter å prate om slike ting med...greit med svar her. Jeg fikk heller ikke særlig mye orgasmer før, men jeg tror kjæresten min har funnet fram til de riktige punktene... dere får bare prøve videre og se hva som skjer....det kommer som regel etter ytre orgasme, og man blir stimulert inne i skjeden. kanskje det er det at det er vanskelig å få til dette orgasme selv, at man må ha litt assistanse:)
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Takk for svar jenter! Jeg har egentlig ingen andre jenter å prate om slike ting med...greit med svar her. Jeg fikk heller ikke særlig mye orgasmer før, men jeg tror kjæresten min har funnet fram til de riktige punktene... dere får bare prøve videre og se hva som skjer....det kommer som regel etter ytre orgasme, og man blir stimulert inne i skjeden. kanskje det er det at det er vanskelig å få til dette orgasme selv, at man må ha litt assistanse:) Stimulerer han deg først utenpå, og så inni? Hvor kang tid tar det, sånn omtrent, for den første og for den / de neste? Kniper du samtidig? Du er heldig!!! Nysgjerrig
Gjest jente 21 Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 Stimulerer han deg først utenpå, og så inni? Hvor kang tid tar det, sånn omtrent, for den første og for den / de neste? Kniper du samtidig? Du er heldig!!! Nysgjerrig ja, vi stimulerer hverandre slik at vi blir opphisset. Først utenpå, det varierer hvor lang tid det tar..men ca 10-20 min....ikke bare på klitoris, men litt om hverandre med fokus på klitoris. Så etter at jeg har kommet klitoralt:)så begynner han å fingre meg inni skjeden...han trykker oppover - altså frem mot magen...pumper med fingrene.. det høres helt dust ut å forklare slike ting...men si ifra om du ikke forstår hva jeg mener så skal jeg prøve meg med andre ord. denne innvendige orgasmen tar litt tid den og...kanskje samme. Jeg kniper ikke noe..men det hjelper at man er superkåt:)
Crow Jane Skrevet 22. februar 2009 #7 Skrevet 22. februar 2009 ja, vi stimulerer hverandre slik at vi blir opphisset. Først utenpå, det varierer hvor lang tid det tar..men ca 10-20 min....ikke bare på klitoris, men litt om hverandre med fokus på klitoris. Så etter at jeg har kommet klitoralt:)så begynner han å fingre meg inni skjeden...han trykker oppover - altså frem mot magen...pumper med fingrene.. det høres helt dust ut å forklare slike ting...men si ifra om du ikke forstår hva jeg mener så skal jeg prøve meg med andre ord. denne innvendige orgasmen tar litt tid den og...kanskje samme. Jeg kniper ikke noe..men det hjelper at man er superkåt:) Så den vaginale orgasmen er så fysisk at du ikke må "jobbe for den" selv, muskulært? For det må jeg med den klitorale... *Flere som er nysgjerrige*
lur Skrevet 22. februar 2009 #8 Skrevet 22. februar 2009 Så den vaginale orgasmen er så fysisk at du ikke må "jobbe for den" selv, muskulært? For det må jeg med den klitorale... *Flere som er nysgjerrige* Nei faktisk ikke...gjør ikke en dritt... typen som ordner opp;) Jeg har aldri prøvd å stimulere til kvinnelig utløsning uten hjelp...det burde jeg jo engang...
lur Skrevet 22. februar 2009 #9 Skrevet 22. februar 2009 Nei faktisk ikke...gjør ikke en dritt... typen som ordner opp;) Jeg har aldri prøvd å stimulere til kvinnelig utløsning uten hjelp...det burde jeg jo engang... det er forresten jeg som er jente 21, har fiksa meg profil:)
lur Skrevet 22. februar 2009 #10 Skrevet 22. februar 2009 Nei - du er bare veldig, veldig heldig..... Selv får jeg bare klitorisorgasmer og de er ganske korte og "fort gjort". Etterpå er jeg så sensitiv at det ikke er snakk om å prøve på multippel. *Misunnelig* sånn er kjæresten min og.... det har sikkert forskjellig fra person til person.. prøv å bruke lang tid og kose deg lenge....kanskje du får et lengre ett... (ikke det at jeg får spesielt lange orgasmer heller..men..)...
la Flaca Skrevet 22. februar 2009 #11 Skrevet 22. februar 2009 Nei faktisk ikke...gjør ikke en dritt... typen som ordner opp;) Jeg har aldri prøvd å stimulere til kvinnelig utløsning uten hjelp...det burde jeg jo engang... Hva mener du med "kvinnelig utløsning"? Er det ejakulering du tenker på, altså at du spruter?
lur Skrevet 22. februar 2009 #12 Skrevet 22. februar 2009 Hva mener du med "kvinnelig utløsning"? Er det ejakulering du tenker på, altså at du spruter? ja, det er det som er kvinnelig utløsning:) sprut sprut
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #13 Skrevet 22. februar 2009 ja, vi stimulerer hverandre slik at vi blir opphisset. Først utenpå, det varierer hvor lang tid det tar..men ca 10-20 min....ikke bare på klitoris, men litt om hverandre med fokus på klitoris. Så etter at jeg har kommet klitoralt:)så begynner han å fingre meg inni skjeden...han trykker oppover - altså frem mot magen...pumper med fingrene.. det høres helt dust ut å forklare slike ting...men si ifra om du ikke forstår hva jeg mener så skal jeg prøve meg med andre ord. denne innvendige orgasmen tar litt tid den og...kanskje samme. Jeg kniper ikke noe..men det hjelper at man er superkåt:) Han har funnet G-punktet ditt! Mitt ligger også der, der er HELT SKJØNT når gutta har SKJØNT DET!!!
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #14 Skrevet 22. februar 2009 Om ikke internett er godt for noe annet, så er det antagelig første gang mennesker (kvinner?) har hatt mulighet for å snakke om slike ting annet enn med sine aller nærmeste. Virker som det er store forskjeller her? Jeg har alltid også fått mange orgasmer. En av mine exer fant ut at han skulle teste det, men vi gikk begge lei da vi kom til noen og femti. Spruting er en annen sak, ikke opplevd det før mange år seinere. Det kommer av og til- godt på sin måte. Det beste er vel å lære sin egen kropp å kjenne - og ikke starte noen form for konkurranse om slike ting.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #15 Skrevet 22. februar 2009 Han har funnet G-punktet ditt! Mitt ligger også der, der er HELT SKJØNT når gutta har SKJØNT DET!!! Bare dere som er så teit og ikke tør og si hvordan dere vil ha det! Blygsel ødelegger masse deilig sex......
Gjest John Skrevet 17. mars 2011 #16 Skrevet 17. mars 2011 (endret) Rekorden vår er 102 orgasmer på 90 minutter :-) (just for the record - vanligvis koser vi oss og tar oss bedre tid med hver orgasme) Man trenger gjerne noen minutters pause mellom hver klitorisorgasme. Men vaginal/anal-orgasmer kan trigges igjen og igjen og igjen så lenge dere orker. Innlegget endret Bond, mod Endret 28. mars 2011 av Bond
womenwomen Skrevet 17. mars 2011 #17 Skrevet 17. mars 2011 Hei:) Jeg får kvinnelig utløsning/skjedeorgamse nesten hver gang jeg og kjæresten min har sex, det jeg lurer på er om det er vanlig å få opptil 3 slike orgasmer nesten etterhverandre??? - Det samme er det med klitorisorgasmen, den kan jeg få veldig veldig mange ganger.... hvor mange ganger kan man få orgasme egentlig? er jeg en freak? hilsen jente 21 Helt normalt . Samme får jeg . Kjempedeilig : ) Pikk er godt ....he he
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #18 Skrevet 17. mars 2011 Er samleie over for mannen om han kommer før damen? Altså tar det veldig lang tid før penisen blir stiv igjen?
K.A. Skrevet 18. mars 2011 #19 Skrevet 18. mars 2011 Er samleie over for mannen om han kommer før damen? Altså tar det veldig lang tid før penisen blir stiv igjen? Det er vel ganske så individuelt. Selv mister jeg ikke ereksjon etter orgasme.
Gjest jeansgutt21 Skrevet 20. mars 2011 #20 Skrevet 20. mars 2011 Hei:) Jeg får kvinnelig utløsning/skjedeorgamse nesten hver gang jeg og kjæresten min har sex, det jeg lurer på er om det er vanlig å få opptil 3 slike orgasmer nesten etterhverandre??? - Det samme er det med klitorisorgasmen, den kan jeg få veldig veldig mange ganger.... hvor mange ganger kan man få orgasme egentlig? er jeg en freak? hilsen jente 21 Du er helt normal og ei som nyter sex uten stress og kan nyte det og få mange orgasmer. Du er nok heldig som klarer å nyte det, mange jenter som ikke klarer det. Som multiorgasmisk gutt har jeg selv klart 29 orgasmer på en dag Du er ikke freak, bare kos deg masse med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå