Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt trist i dag. I går fikk jeg besøk av en hadde et forhold til som tok slutt for et halvt år siden. Har jo klart å komme meg videre, datet andre til og med, men har fremdeles et savn etter han, ble jo glad i ham...

I går var han i nærheten av der jeg bor, og spurte om han kunne komme innom og prate litt. Vi pratet en del, så kysset vi...og jeg merket at han ville mer. Han dro meg bort til senga, og lå oppå meg. Ettehvert tok han av seg buksa. Jeg klarte å unngå at det skjedde noe mer. Etterhvert som vi pratet kom det frem at han har kjæreste, og at de har problemer i sexlivet.

Han finner det altså passsende å besøke meg etter en bytur, etter et halvt år, prøve å ha sex med meg, og innbille seg at dette er greit!! Nå har han klart å rippe opp i de gamle sårene. Tusen takk skal du ha... jeg var virkelig knyttet til ham... og trodde vel nå at jeg hadde klart å komme meg videre. Men nå tenker jeg bare på at han faktisk har en annen nå. Det er en ekkel følelse.

Men jeg forsto i går at jeg egentlig burde være glad. Glad for at det ikke er jeg som har en kjæreste som besøker en eks midt på natten og begynner å kysse og prøve å få henne til sengs. Neste gang slipper jeg ham ikke inn. Skal være glad for at det finnes bra menn der ute som ikke ville gjort noe sånt. Hadde jeg vært sammen med ham, så hadde jeg jo aldri vært trygg når han gikk ut av huset. En dag skal jeg finne en ny en å bli glad i. Måtte bare skrive ned hva jeg tenker i dag:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest carolyna
Skrevet

Kjenner til den opplevelsen av at man tror man er ferdig med eksen, og så møte hverandre, og alle følelser rippes opp igjen. Forhåpentligvis vil det ta deg kortere tid å bli ferdig med han nå, enn forrige gang. Og spesielt med tanke på hva han faktisk gjør mot både sin eks og sin kjæreste.

Vedder en tier på at forholdet til nydama er slutt innen 3 måneder, om det kan hjelpe;)

Skrevet

:klem: til deg.

Syntes du er en sterk person som klarer å se noe positivt i en slik situasjon.

Stolt av deg ! =)

Skrevet

Noe lignende har skjedd med meg, flere ganger faktisk.

Ekser som har vært i forhold og har prøvd seg.. enten de bare ringer en natt ut av det blå, eller vi har hatt et platonisk venneforhold som plutselig ikke viser seg å være så platonisk fra hans side etter noen øl. Har alltid hatt sterk seksuell kjemi med mine kjærester, og jeg tror dette kan henge igjen lenge etterpå. Særlig når den nye dama deres viser seg å ikke være like god i senga.

Den verste var en gang jeg ble brutalt og hensynsløst dumpet og slet veldig med å komme over det. Så kommer han en natt og vil "snakke". Holder en lang tale om at han vil ha meg tilbake før han prøver seg på sex. Jeg stopper han, sier at jeg trenger litt tid og at han i det minste må gjøre det slutt med den nye kjæresten sin før vi kan prøve igjen. Dagen etterpå er han tilbake med henne og gir blanke i meg og alt han sa, og jeg føler meg dumpet for andre gang og er sønderknust igjen.

Ikke snakk med han igjen før du er helt over han!

Skrevet

Ufattelig kjipt at du skal måtte oppleve noe sånt. Uff. :\

Skrevet

Ja, det er visst ikke bare jeg som opplever at ekser kommer tilbake bare for å rote ting til igjen. Er jo en trøst på en måte:-) det verste er at jeg i forgårs fikk en telefon fra min aller første kjæreste som jeg ikke har snakket med på noen år. Han ringer helt ut av det blå, sier at han har et forhold, men at de har en pause, han savner meg og vil gjerne møte meg på kafe...han vil at vi skal finne på ting. Nei, nå er jeg lei. Hvorfor tror menn at de bare kan oppsøke eksen sin etter lang tid og forvente at jeg skal stå klar med åpne armer? Er det slutt så må det da vel være slutt. :sukk: Kanskje det er et tegn på at jeg er for snill eller dum? Synes jo det var litt pussig at to menn fra fortiden min plutselig dukker opp samtidig og skal ha kontakt igjen. Hmmm...

Skrevet
Ja, det er visst ikke bare jeg som opplever at ekser kommer tilbake bare for å rote ting til igjen. Er jo en trøst på en måte:-) det verste er at jeg i forgårs fikk en telefon fra min aller første kjæreste som jeg ikke har snakket med på noen år. Han ringer helt ut av det blå, sier at han har et forhold, men at de har en pause, han savner meg og vil gjerne møte meg på kafe...han vil at vi skal finne på ting. Nei, nå er jeg lei. Hvorfor tror menn at de bare kan oppsøke eksen sin etter lang tid og forvente at jeg skal stå klar med åpne armer? Er det slutt så må det da vel være slutt. :sukk: Kanskje det er et tegn på at jeg er for snill eller dum? Synes jo det var litt pussig at to menn fra fortiden min plutselig dukker opp samtidig og skal ha kontakt igjen. Hmmm...

Ja det var jo nesten litt morsomt!

Du er absolutt ikke for snill eller dum, snarere helt uforglemmelig for dem!

Jeg har opplevd sånne ekser også, men bare de som jeg klaffet veldig bra med når vi var sammen, slik at også jeg hadde vanskelig for å avvise dem.

Ble sammen med en igjen sa han hadde gjort det slutt med ny-dama (etter at han hadde "mast på meg i et halvår!!!). Men det fungerte ikke i lengden, men det var deilig å få et ytterligre bevis på at bruddet var riktig. Denne andre gangen hadde jeg ikke kjærlighetssorg, bare litt savn.

Det går nok bra for deg skal du se, bare du selv vet hva du vil!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...