Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som har prøvd denne kremen fra Vichy.Virker som et seriøst merke som er til å stole på, men har ikke prøvd noen av produktene deres.Kjøpte en foundation for sensitiv/tørr hud og gleder meg til å prøve den!Håper ikke det var bortkastet penger :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd akkurat den, men har hatt en prøve på en av ansiktskremene deres og den var veldig bra .

Dessuten bruker jeg cellulit-kremen deres nå og den er suveren!!!

Virker som et veldig bra merke og jeg tror jeg skal utforske det videre.

Suz :wink:

Skrevet

Vichy - er det det merket som fås kjøpt på apoteket??

Skrevet

Da tenker jeg at jeg drar innom apoteket idag og "shopper" litt - er bitt av shoppingbasillen for tiden......... og det å begynne å stelle pent med huden min er et løfte jeg gav meg selv nylig.

Suz, er det noen spesielle produkter du kan anbefale? Jeg trenger en fuktighetskrem for blandingshud og en rensekrem(melk).

Skrevet

Jeg har spanet hyllene på apoteket mitt og har sett en fuktighetskrem som matter ned huden - husker ikke hva den heter, men den vil jeg ha. Den gir altså fukt, men er fettfri og gjør at du ikke blir blank i ansiktet. Jeg har blandingshud og blir fort blank i panna så jeg skal prøve den som sagt.

Tror de har gode renseprodukter også - og har fått tips fra Ethereal her inne om at fuktighetskremen er veldig fin. Som sagt kan jeg anbefale cellulitt-kremen - glatt, glatt, glatt... :D

God shopping! Nå fikk jeg lyst på også.... :-?

Suz :wink:

Gjest Ethereal
Skrevet

Vichy har også en slags 3-i-1-rensekrem som er fin å ha med seg på ferie. Jeg hadde den tidligere stående i dusjen, og den tok til og med mascara relativt enkelt. Husker ikke prisen, for det var et nødkjøp i Tyskland en gang det j...flyselskapet hadde rotet bort kofferten min :evil:

Jeg har forresten hørt at Thermal S (kommer i flere utgaver, for ulike hudtyper) ikke skal være så ille, gir mye fuktighet. Selv fikser jeg ikke helt lukten på Vichy-produktene. Siden bodylotionen er genial, holder jeg den ut på kroppen, men jeg ville ikke taklet såpass parfymerte produkter i ansiktet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er de veldig parfymerte altså?Trodde de var milde for selsitiv hud...

Gjest Ethereal
Skrevet

Veldig og veldig....Det kommer an på hva du er vant til og hva du liker. Jeg synes alt lukter litt ferskenaktig, men jeg er nå vant til Dermalogica og Decleor som ikke har tilsatt parfyme, men hvor lukten kommer fra naturlige ingredienser.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vichy Foundation for tørr/sensitiv hud er ihvertfall kjempebra!Endelig en foundation som passer for meg :D

Skrevet
Vichy Foundation for tørr/sensitiv hud er ihvertfall kjempebra!Endelig en foundation som passer for meg :D

Jøss, har de foundation også, tenkte Vichy bare hadde hudpleie og ikke makeup. Qlt!

:D

Gjest Anonymous
Skrevet

Visste ikke det jeg heller,men det passer meg utmerket :P Den legger seg ikke utpå huden og flasser slik som mange gjør på tørr/sensitiv hud.Og så inneholder den ingenting som kan tette igjen porene....glad for at jeg kjøpte den!Ansiktsprayen deres er også utrolig deilig og forfriskende.....tror jeg har blitt Vichy-frelst :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker for tiden ansiktvann fra Vichy, det fungerer helt fint. Har også prøvd kremen Thermal S1, likte ikke den så godt, og den var ganske udrøy. Fikk med en prøve på Oligo25 i et blad, synes den kjentes bedre ut. Den er vel en gelékrem såvidt jeg vet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...