Gjest LonelyAngel Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Hei, lurte bare på hva dere her har gjort på idag?Jeg har selv sittet alene med pcen i heledag
Hinata Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Jeg har vært på forelesning, en tur på butikken og hengt litt her (som vanlig)
mia83 Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Jeg har lest litt, sett litt på TV, surfa på nett.. gjort LITT husarbeid.. laget middag.. bestilt gulv og studert fargekart til vi skal male, og lempet panel inn i vinterhagen
Gjest LonelyAngel Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 Idag har jeg vært ute i praksis i sykehjem ( første dagen ) og så har jeg sittet å slappet av på KG Og nå skal jeg lage mat.
Gjest Kråkaa Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 Hadd min ukentlige samtale med psykolog. Vasset i sørpe. Lagde suppe til middag men fant ut at jeg ikke hadde suppeskål.Blir vel sittende her resten av kvelden.
Gjest Gjest_nilla_* Skrevet 23. februar 2009 #6 Skrevet 23. februar 2009 dette synes jeg er interessant å lese om! Jeg lurer nemlig på hva "folk" gjør om ettermiddagen/kvelden, jeg kjeder meg mye egentlig, kanskje skyldes det for mye rastløshet og dårlig oppfinnsomhet:) Idag har jeg vært hos fysioterapeuten, på postkontoret og butikken. Og nå er jeg her...
Gjest Sandbekken Skrevet 23. februar 2009 #7 Skrevet 23. februar 2009 Jeg har vert på jobbintervju og hos legen, alt teit på en dag Nå skal jeg lage mat til meg selv, og spise heeelt alene.. sambo jobber til 24.00
hjertesukka Skrevet 23. februar 2009 #8 Skrevet 23. februar 2009 - Har forberedt resten av uka. (jobber litt uregelmessig) - Vært på svømming. - Litt handling og husarbeid. - Og soset masse på pcen, inkl nettbank, mail, nyheter og KG.
MissStiles Skrevet 23. februar 2009 #9 Skrevet 23. februar 2009 Jeg har vært på jobb idag. En helg vanlig mandag med mye å gjøre etter en helg. Etter at jeg kom hjem så har jeg ikke gjort mye. Minst mulig egentlig.. Sett på TV, sittet på KG, snakka med venner på msn/mail..
Gjest Dulcis Skrevet 23. februar 2009 #10 Skrevet 23. februar 2009 Nå skal jeg lage mat til meg selv, og spise heeelt alene.. sambo jobber til 24.00 Samme her, er drittlei av å sitte alene hjemme mens sambo jobber seint.. Sæærlig på hverdagene! Frister lite å lage seg en skikkelig middag selv og spise den enten alene ved kjøkkenbordet eller foran TVen. Ellers har jeg vært er par timer på jobb, vært ute med hunden et par ganger, handlet inn noe mat og registrert meg her på KG
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2009 #11 Skrevet 26. februar 2009 Idag har jeg nettopp lakkert neglene mine røde - alle 20. Så skal jeg ut og shoppe. Deilig med fridag.
golda Skrevet 26. februar 2009 #12 Skrevet 26. februar 2009 Jeg sto opp, dro på jobb og her er jeg enda. Klokken 17 skal jeg treffe gemalen, vi skal over til en venn av oss og spise middag. Antar vi kommer til å spille kort i kveld. Jeg er en jæ*** på amerikaner. :-)))))))))))))))
Gjest Sandbekken Skrevet 26. februar 2009 #13 Skrevet 26. februar 2009 Samme her, er drittlei av å sitte alene hjemme mens sambo jobber seint.. Sæærlig på hverdagene! Frister lite å lage seg en skikkelig middag selv og spise den enten alene ved kjøkkenbordet eller foran TVen. Ellers har jeg vært er par timer på jobb, vært ute med hunden et par ganger, handlet inn noe mat og registrert meg her på KG Så sant, så sant.. det blir ofte bare noen varme fiskekaker på brød når jeg sitter alene på kvelden.. I dag har jeg ikke gjort noe! haha skal snart dra på noen kontorer, orden skattekort osv da.. men ikke enda, jeg er for lat til det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå