kitekatt Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Var hos en venninne i går og hun hadde en liten slags barberdings til øyebrynene. Så ut som en liten kam bare. vet dere hvor jeg får tak i slik? Har alltid masse småhår jeg ikke får tak i med pinsett. Neste soørsmål: er det dumt å bruke denne? Tok jo alle de fine lyse hårene på lokket og. Risikerer jeg at diisse blir stive og mørke og?
Nausicaä Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Sikkert ikke slik som veninnen din har, men her er i alle fall en øyenbrynshøvel.
Solstorm Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Jeg har slike: øyenbrynskniv. Jeg har ikke merket at småhårene har blitt mørkere, men så bruker jeg den ikke så ofte for det holder lengre når jeg napper med pinsett.
Gjest Christabelle Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Jeg har slike: øyenbrynskniv. Jeg har ikke merket at småhårene har blitt mørkere, men så bruker jeg den ikke så ofte for det holder lengre når jeg napper med pinsett. Hår blir jo ikke mørkere av at du barberer uansett.
Solstorm Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Hår blir jo ikke mørkere av at du barberer uansett. Sant nok, jeg visse vel egentlig det...
Gjest Sandbekken Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 Sant nok, jeg visse vel egentlig det... men de kan virke stivere..
Solstorm Skrevet 22. februar 2009 #7 Skrevet 22. februar 2009 men de kan virke stivere.. Ja det er også sant! - men jeg synes det kun merkes på øyenbrynshår som kuttes, ikke de lyse, fine hårene rundt øyenbrynet. (hmmm, har egentlig ikke lagt så mye merke til dette...)
Hinata Skrevet 22. februar 2009 #8 Skrevet 22. februar 2009 Den øyebrynskniven fra depens selges på vita
donna julianna Skrevet 22. februar 2009 #9 Skrevet 22. februar 2009 Ellers så kan jeg anbefale å bruke voks. Har selv problem med at hårene blir for små til å ta med pinsett, men etter å ha kjøpt voks man varmer i mikro (eller vannbad), har problemet helt blitt borte (og nappingen er gjennomført i løpet av fem minutter!)
Gjest Christabelle Skrevet 22. februar 2009 #10 Skrevet 22. februar 2009 Jeg anbefaler voks; det tar mye lengre tid før hårene kommer tilbake (med barberhøvel tar den en dag), og resultatet ser veldig rent ut. Veet har en fin pakke med voks til ansiktet. En tube du bare klemmer ut litt voks på en orangepinne. Men selvsagt; ikke prøv å form brynene med voks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå