Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min har hatt mye krangling i det siste, og han er veldig flink til å hakke på meg. I går drakk jeg, han var edru. Vi var hos en kompiss av han. Så begynte vi å krangle fordi han hadde tenkt til å kjøre 1 mil ganger 2 for å hente noen folk gratis. Og han er totalt blakk og har null penger og jeg syntes da det var teit når det gikk en buss om en halvtime. Blei mye greier, han blei drittsint, og jeg sleit litt med å stå bom stille så han tok sikkelig tak i huet mitt og rista det brått fra side til side i sånn 10 sekunder og spørte hvor drita jeg var.

Blei helt sjokkert, og vi roa oss etter en stund, han sa unnskyld for at han gjorde det, jeg hater at folk tar på meg negativt ettersom at jeg har blitt slått mye i livet mitt.

Hvertfall, vi blei venner igjen, og hadde det hyggelig resten av kvelden fram til vi skulle hjem. Husker ikke hva som gjorde det, men jeg blei grise forbanna på han, og sa det at jeg gikk hjem fordi han var så jævla slem, og begynte å gå. Han kom kjørende bak meg, bråbremsa, lukka opp døra og skreik at jeg skulle se til helvette og sette meg inn i bilen. Vi kjørte til en parkeringsplass, og prata litt og jeg prøvde å forklare det at jeg var redd for han når han gjorde sånn. Han blei da forbanna og skulle til å kjøre, men jeg slo av motoren og tok nøkkelen siden han kjører som en tulling når han er sint. Han gikk da ut av bilen, jeg løp etter, og prøvde å stoppe han. Fikk revna genseren hans.

Mye greier skjedde, mye skriking, og endte hvertfall at jeg satt krølla sammen som en ball intill en snøkant mens han sto og skreik og jeg grein. Kom en kar forbi, som hadde sett ganske mye. Han blei stående litt borti der, og 5 min etterpå kom en politibil. Han som gikk forbi var vist redd for at kjæresten skulle skade meg ettersom at det så veldig sånn ut. Jeg prata med politiet og forklarte det at jeg hadde drikki og vi bare krangla, pluss at jeg ødela genseren hans og at alt gikk bra med meg, jeg ville bare hjem og sove. De spørte om jeg ville at de skulle kjøre meg hjem men det gikk fint. De prata også litt med kjæresten men aner ikke hva de sa..

Hvertfall, etter det var det en helt annen gutt. Tror han endelig skjønte det at han blir alt for altfor sint på meg, han sa unnskyld og forklarte ting helt rolig, og vi fikk prata ordentlig ut. Han har lovet det at han skal slutte å skrike sånn til meg ( han har et lite agresjonsproblem, blei dimma fra millitæret pga det ogsånt ).

Jeg er sikkelig glad. For han er helt perfekt utenom når vi krangler sånn. Så jeg er virkelig glad for at han karen ringte politiet. For da gikk det virkelig opp for han hvordan han oppfører seg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jada, det gikk virkelig opp for han.

Helt til neste gang det skjer.

Edit: Altså.. for noe tull. Det er IKKE normal oppførsel å holde på på den måten dere to gjør. Den ene er jo verre enn den andre her, jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor folk orker å være i slike forhold. Selvfølgelig er det "så bra" når det er bra, det står jo i en enorm kontrast til all elendigheten og kranglingen!!

Endret av Supramundane
Skrevet

Edit: Altså.. for noe tull. Det er IKKE normal oppførsel å holde på på den måten dere to gjør. Den ene er jo verre enn den andre her, jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor folk orker å være i slike forhold. Selvfølgelig er det "så bra" når det er bra, det står jo i en enorm kontrast til all elendigheten og kranglingen!!

Det virka faktisk veldig som at han mente det. Har aldri sett han før, han virka helt knust. Vi har vært sammen en stund, og kjent hverandre lenge før det, og han har ALDRI vært sånn før, det virka som at han virkelig mente det.

OG han mente heller ikke å gjøre meg vondt. Han har vært litt for voldsom ( aldri voldelig, det skjer ikke ) kanskje 3 ganger før i forholdet, han blir like lei seg etter hver gang.

Skrevet

Tre ganger før er nøyaktig tre for mye.

Skrevet
Tre ganger før er nøyaktig tre for mye.

Det er desverre det...

Kjæresten din har statistikken imot seg og kommer nok ikke til å bli et bedre menneske. Når det er sagt håper jeg jo selvfølgelig for din skyld at du har rett, men vær så snill og ikke bli helt naiv da!

Skrevet
Det er desverre det...

Kjæresten din har statistikken imot seg og kommer nok ikke til å bli et bedre menneske. Når det er sagt håper jeg jo selvfølgelig for din skyld at du har rett, men vær så snill og ikke bli helt naiv da!

Naiv er jeg ikke, er veldig VELDIG forsiktig når det gjelder gutter og voldlighet. Blitt slått av både pappa og en ekskjæreste gjennom 4 mnd, så han vet det at om han noen gang SLÅR meg, drar jeg på dagen, uansett unnskyldning. Det aksepterer jeg overhode ikke, og det vet han.

Men takk.

Gjest Gjest_Lena_*
Skrevet
Naiv er jeg ikke, er veldig VELDIG forsiktig når det gjelder gutter og voldlighet. Blitt slått av både pappa og en ekskjæreste gjennom 4 mnd, så han vet det at om han noen gang SLÅR meg, drar jeg på dagen, uansett unnskyldning. Det aksepterer jeg overhode ikke, og det vet han.

Men takk.

Du sier han tok tak i huet ditt og slang det fra side til side, det i seg selv er nok til at jeg i allefall hadde kutta all kontakt.

Ikke vent til den dagen han slår deg, og det vil han gjøre til slutt siden han allerede har en turbulent historie med aggresjon og dere har såpass heftige krangler som dere har. Det at dere krangler i fylla er en uting og er nok mye av grunnen til at det hele ble så dramatisk, men uansett er det ikke normalt at han klikker såpass siden han var edru, han skulle i det tilfellet vært den "kloke" og forholdt seg rolig og saklig siden det ikke er mulig å skrike og rive seg til fornuft hos noen og i sær en bedugget person.

Skrevet

Det ER voldelig å drive å riste hodet på en annen person. Og 10 sekunder er ganske lenge.

Skrevet

Men takk.

Så grensen går ved å bli slått, men kjeftet på offentlig så du begynner å gråte og bli ristet i hodet går greit?

Hvis han er som du sier blakk og med aggresjonsproblemer syns jeg det virker som om han trenger litt oppfølging fra profesjonelle? (denne blir jeg sikkert skutt for, men jeg ser jo for meg typen mann det er..)

For all del, typen din er sikker kjempesnill 99% av tiden, men alle fortjener og bli behandlet bra 100%, jeg sier ikke at du skal dumpe han, men du må heller ikke tro at alt ble forandret etter den samtalen med politiet... :)

Skrevet

Nåja - TS virker ikke akkurat bedre enn kjæresten sin, da... :rolleyes:

Skrevet

kan hende han mener det når han er i harmoni med seg selv. men hva hjelper det når han blir forbanna igjen.. gode ord og løfter blir brutt tvert av et forferdelig sinne.

for er det et sted vi mister fornuften så er det når vi krangler. hvem handler ikke ut fra følesene da? man sier mye man egentlig ikke mener. (noe som er de flestes problem..men hadde det bare vært så vel med din type) du ser jo gang på gang og også blitt kasta ut fra millitæret pga aggresjon. det tyder jo veldig på at han IKKE klarer å kontrollere sinnet sitt.. han tror han kan det når alt er bra igjen, og neste gang så... blablabla.. men så står han der igjen, og det eneste han kan og klarer er å bli driiiit forbanna. og oppfører seg urrasjonelt.

også tror du at han skal holde hodet kaldt og fornuftig neste gang han mister grepet?

akkuratt det burde du vist!

Skrevet
Selvfølgelig er det "så bra" når det er bra, det står jo i en enorm kontrast til all elendigheten og kranglingen!!

veldig enig! er egentlig litt lei folk som sier " vi har det så utrolig bra ellers!" men der fikk du sagt det! :enig:

Skrevet

Tross alle som går etter oppførselen hans må jeg innrømme at jeg reagerte litt på oppførselen din. Du sier du har blitt slått tidligere i livet ditt, og allikevel går du åpenlyst INN for å provosere kjæresten din som har et aggresjonsproblem. Det virker så paradoksalt og way beyond fornuftig.

Skrevet

Veldig enig i denne, oppførselen hans (og din!) virker ikke akkurat normal eller sunn for noen av dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...