Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Hei. Jeg bruker ikke EL-tester og temper heller ikke. Jeg pleier å bare kjenne etter på kroppen og bruke standard 14 dager før neste menstruasjon, pluss, minus. Natt til torsdag var det plutselig tydelig slim på papiret etter å ha vært på do. Jeg kjente også etter på livmortappen. Da kom det enda mer slim, eggehvite og strekkbart. Jeg sjekket også natt til fredag, natt til lørdag og natt til i dag, altså, søndag. Fortsatt slim, men mindre og mindre. I går og i dag har jeg kjent at det jobber nedentil, verk og litt smerter. Jeg kan vel gå utifra at jeg har hatt eller har EL nå? Jeg har hatt sykluser med 29 dager, så to sykluser med 31 dager og siste syklus 28 dager. Hvis jeg regner utifra siste syklus og 28 dager, så skal jeg ha IKM 8. mars og EL i dag, altså, 22. februar. Takk for innspill.
Saeria Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Jeg ville regnet med at du nå har hatt EL, ja. En normal lutealfase kan være alt fra 12-16 dager også.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Ja, jeg tenker det også. Det har blitt hver andre dag de siste dagene og fortsetter slik litt til, bare for sikkerhets skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå