Gå til innhold

hvor er mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel nå er jeg litt bekymret...Jeg sluttet på Cerazette for ca et halvt år siden fordi jeg skulle opereres, og har ikke begynt på det i ettertid, fordi kjæresten er borte mesteparten av tiden. Jeg hadde vanlig mens i Januar. Men nå i Februar har den uteblitt. Har hatt beskyttet sex 2 ganger, og tok graviditetstest 1 uke på overtid, (testen hadde gått ut på dato, gjør det noe?) den var Negativ. Idag er jeg 2uker på overtid, føler meg frisk og grei som vanlig.

Noen som har opplevd lignende og kan berolige meg med at det ikke er noe galt?

Kan det ha noe med at jeg sluttet på Cerazette for 6mnd siden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du hatt regelmessig mens siden du sluttet på cerazette?

Stress, gått ned i vekt/økt treningsmengde mye?

Jeg tror faktisk en del ikke har eggløsning og mens like regelmessig midtvinters som ellers i året, pga lite lys blant annet (ingen sammenlikning forøvrig, hehe, men selv dyr som kaniner er mindre fruktbare og sjeldnere i brunst om vinteren). Men du bør kanskje kjøpe en ny graviditetstest og sjekke, det _kan_ ha betydning at den forrige hadde gått ut på dato (om det var langt over datostempelet).

Skrevet
Har du hatt regelmessig mens siden du sluttet på cerazette?

Stress, gått ned i vekt/økt treningsmengde mye?

Jeg tror faktisk en del ikke har eggløsning og mens like regelmessig midtvinters som ellers i året, pga lite lys blant annet (ingen sammenlikning forøvrig, hehe, men selv dyr som kaniner er mindre fruktbare og sjeldnere i brunst om vinteren). Men du bør kanskje kjøpe en ny graviditetstest og sjekke, det _kan_ ha betydning at den forrige hadde gått ut på dato (om det var langt over datostempelet).

Testen hadde gått ut for et år siden:s trodde kanskje ikke det hadde noe å si...

Jeg har ikke hatt regelmessig siden jeg sluttet på Cerazette, og kroppen har jo opplevd mye stress i det siste, med blant annet operasjon og flytting. Gikk på smertestillende og antibiotika etter operasjonen, kan hende det har noe å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...