Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har utrolig lyst å prøve! er ganske lei av å bruke høvelen:P

er der noen som kan anbefale noen gode salonger i Bergen? har hørt om noen som ikke har vært så profesjonelle, så vil gjerne høre om gode erfaringer!=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte også å gjøre det før en sydentur jeg skal på snart. Har gjort det før, men da i Stavanger.

Tenkte å prøve Wahwah på Xhibition (www.wahwah.no), bare fordi det er den første jeg kommer på i farten som jeg vet utfører brasiliansk voksing.

Men hadde jo vært fint med noen anbefalinger. Anyone?

Skrevet
Jeg tenkte også å gjøre det før en sydentur jeg skal på snart. Har gjort det før, men da i Stavanger.

Tenkte å prøve Wahwah på Xhibition (www.wahwah.no), bare fordi det er den første jeg kommer på i farten som jeg vet utfører brasiliansk voksing.

Men hadde jo vært fint med noen anbefalinger. Anyone?

Ja:P tror virkelig ikke at ingen av bergensdamene her ikke har fått seg en brazilian:p hehe

Gjest Gjest08
Skrevet

Jeg har prøvd det på wah wah exibithion(?), og hun jeg hadde var utrolig dyktig og hyggelig. Hun fikk meg til å slappe, så jeg ikke ble så pinlig berørt over at jeg lå der blottla min mest intime kroppsdel.

Og det gikk fort eller første gangen brukte hun 15 min og di andre gangene har det gått på rundt 10 min. Men ikke gjør det når du har mensen, trodde jeg skulle dø da, huden var så følsom. ikke så vondt ellers bare litt, men jeg har ganske grove hår, så det gjør vist vondtere.

Håper dette hjalp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...