Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lei meg og egentlig litt sint. Synes kjæresten min har optrådd hensynsløst, eller?

Kjæresten reiste sent torsdag til storby med kamerater.

Jeg har ingenting imot at han reiser bort og har det gøy. Min helg har bestått av INGENTING og har defor vært nysgjerrig på hva de har sett, opplevd og gjort.

Hadde kanskje håpet på en telefon og, men nei...

Siden fredag og frem til nå har jeg fått 4 sms :sukk:

Fredag:

Han sms: De er vel fremme og alt er bra.

Meg sms: At de må kose seg osv.

Fredag ettermiddag:

Meg sms: Spør åssen det går og hva de gjør.

Hører ikke noe fra han før i 01 tiden, og da bare at han har det bra og savner meg...

Lørdags formiddag

Meg sms: Sier jeg sov da mld kom, og jeg spør hvordan kvelden var, forteller hva jeg gjør, og lurer på hvilke planer de har for dagen.

Får først svar i 21 tiden, om at det ikke ble så veldig sent kvelden i forveien og at de nå skal ut og spise.....

Jeg vil nødig virke masete eller ødelegge morroa for han, men skriver likevel på sms: At jeg synes det er trist å høre så lite fra han, og også at jeg var redd det hadde skjedd han noe, så spør jeg hva dem har gjort i løpet av dagen om de er slitne eller om de skal ut etter maten.

Han sms: Sier jeg ikke må være lei meg. At de ser på tv og igjen at de skal ut og spise snart.

Jeg ville jo gjerne ha litt oppdateringer om turen og slikt, men jeg aner altså ikke hva han har opplevd i helgen, ikke har han fortalt det selv, og ikke har han svart på de tingene jeg har spurt om.

Og IKKE ett eneste spørsmål fra han om hva jeg gjorde på lørdagskvelden heller... :lete:

Idag har jeg ikke hørt noe....

Jeg forlanger ikke at han skal bruke helgen sin på å taste med meg, men kunne vel anstrengt seg litt mer enn dette?

Jeg er skuffet og emosjonell som jeg er vil jeg gjerne høre meninger,

hva synes du, om dette var din kjæreste?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_jente29_*
Skrevet

Synes han er flink å sende sms jeg. Jeg er ikke like flink når jeg er på tur.

Skrevet

Jeg synes han har sendt masse meldinger!

Jeg får som oftest 1 eller 2 sms, evt en tlf samtale, når min sambo er på ukesturer med guttene. Og det samme gjelder for meg når jeg er ute og reiser.

At du kjeder deg skal du ikke la gå utover han. Finn på noe i stedet for å sitte og vente på at han skal synes synd på deg.

Skrevet

Nei, jeg forstår ikke helt hvorfor du skal ha oppdateringer underveis. Selv ville jeg vel heller foretrukket at han fortalte mest om turen når han er kommet hjem. Da får du jo vite det mer utfyllende og kan eventuelt få se bilder av turen. Han er kanskje veldig tilstede der han er, det skjer mye, er mennesker rundt han hele tiden, nye omgivelser. Så synes ikke det er rart at han ikke sender så mye meldinger.

Skrevet
Typisk kvinnfolk :filer:

Du ser ikke at alle andre er uenige med TS da? Kanskje litt feil og si "typisk kvinnfolk" når det åpenbart ikke er det? ;)

Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan du har d.....

Men jeg fant ut at istede for å plage meg selv på den måten, så når han er ute å reiser, så lar jeg altiid han skrive først, å skriver han ikke, så er ikke det noe stort problem for jeg får jo altids høre alt om turen når han kommer hjem igjen....

Kan nok være tungt til tider, men er no e d jo ikke alle mannfolk så e like flink å meld om korsen ting går å kordan dæm har d, ikke kvinnfolk helller for dn deln :P

Sånn alt i alt, så syns eg egentli d e heilt greit om han ikke send så mye meldinge :)

Skrevet

Ja, dette synes jeg var mye sms på en helg for å være fra et mannfolk som jeg tipper ikke henger på mobilen og smser hele dagen. Husk at han er på tur for å ha det gøy. Ikke for å "anstrenge" seg for å skrive sms hele dagen. 4 sms på noen dager synes jeg var ganske greitt. Skriver han oftere, så får han jo enda flere sms som der forventes svar på.

Han er sikkert kjempeglad i deg, selv om han ikke bombanderer inboxen din med sms! Men nå er han på tur, og da er prioriteringen på kompisene, ikke deg. Han regner sikkert med at du er såpass oppegående at du klarer deg en helg uten stadige spørsmål om hvordan det går og hva du gjør på. Hvis du skriver at det er dumt at han ikke skriver flere sms, så risikerer du at han etter hvert forbinder sms med mas og sutring.

Skrevet

Vet ikke om jeg vil si at han har svart mye eller lite da jeg tror det kommer litt an på han og deg som person. Min samboer og jeg er av de typene som ikke liker så godt å være fra hverandre over lengre tid og de få gangen det til nå har skjedd så har vi sendt sms og snakket sammen laaangt mer enn hva du har opplevd. Min forrige mann som jeg var gift med i 18 år var likedan. Han grenset til å bli masete når jeg var bortreist og jeg prøvde å svare så godt og ofte jeg kunne, men jeg ble rimelig lei innimellom :(.

Allikevel så synes jeg du må prøve å respektere hans væremåte og at når han er på guttetur så må han få være i fred. De trenger å få være litt fra oss kvinner innimellom. Kveler du han for mye så vil han fort gå lei, men hvis du lar han få litt friere hender og at han føler at du respekterer hans valg ved f.eks dra på gutteturer så tror jeg personlig at du knytter dypere bånd enn å være hun som maser og ikke respekterer.

Skrevet

:)

Ser man det...

Noen ganger kan man kanksje bli for insnurret i sine egne tanker, og bli skuffet over at ting ikke blir slik som man selv hadde forventet.

*prøve å vri tankene inn i positiv bane igjen*

Grunnen til at jeg kanskje hadde forventet litt mer er nok fordi i hverdagen er han veldig flink til å fortelle om dagen sin (på sms) enda da er han jo bare på kjedelig jobb hvor det ikke engang er mye å fortelle om.

Også kanskje litt skuffet fordi de gangene det har vært meg som har vært på tur og hatt det gøy så har jeg tenkt veldig på han og vært opptatt av hvordan han har det og vært flink med oppdateringer og ringt ham fordi jeg vet at han sitter hjemme i de vanlige omgivelsene, lurer på hva jeg gjør og kanskje ikke har det like gøy...

Skrevet

Jeg synes det er et godt tegn når jeg ikke hører så mye fra mannen, jeg! Da tenker jeg at han har det travelt med å hygge seg og oppleve ting, og at turen sikkert er utmerket. Vi snakker jo sammen hele tiden ellers, så at han heller vil snakke med kameratene sine enn meg når han er på tur med dem forstår jeg godt.

Skrevet

Kjæresten min dro også på fredag morgen og kommer hjem natt til tirsdag - og jeg har igrunnen ikke forventet å høre så mye fra ham jeg.

Han er jo på tur og er opptatt med å more seg fra morgen til kveld - sånn jeg gjerne er når jeg er borte :ler:

Likevel har han meldt et par ganger hver dag og ringte i går kveld. Hyggelig men ikke nødvendig - og jeg forventer i allefall ikke at han skal spørre hva jeg driver med - det kan fortelles når han kommer tilbake (og hva han har gjort så klart).

Ta det med ro du - syns han gir bra med lyd fra seg jeg.

Skrevet

At han er på kjedelig jobb, er vel grunnen til at han melder oftere til hverdags :) Dette er helt normalt. Samboeren min er på tur i helgen. Har fått én melding fra han. :) Tar det som et tegn på at han koser seg! Og ser på det som en bonus at han sender meg en nattamelding etter en travel dag :)

Skrevet

Jeg synest du har hørt mye fra kjæresten din jeg. Dersom samboer er på helgetur, så forventer jeg ikke at han skal oppdatere meg underveis på hva han gjør. Men jeg synest det er greitt å vite når han setter seg på toget og er hjemme da, om det ikke er bestemt på forhånd så klart.

Skrevet

Må bare få med at vi bor et stykke fra hverandre og at det krever at vi er flinke til å holde kontakt med telefon - også når vi er på heisatur synes jeg...

Kan hende jeg hadde sett det annerledes dersom vi så hverandre ofte i hverdagen, men nå er det 3 uker siden vi så hverandre sist....

Skrevet

Akkurat når man er på tur så må man jo ikke sende melding hver bidige dag, er jeg på ferie legger jeg gjerne også mobilen min på rommet før jeg drar ut.

Skrevet

Må si meg enig med de andre her, jeg synes du overreagerer. Det er jo alltids mer morsomt å få høre om turen face to face enn på sms :)

Skrevet

Samboer er også sånn, men jeg synes det er helt greit. Vi er jo sammen hele tiden ellers. Han kan heller fortelle meg hvordan han har hatt det når han kommer hjem.:) Ikke er han så glad i å skrive sms heller...

Skrevet
Må si meg enig med de andre her, jeg synes du overreagerer. Det er jo alltids mer morsomt å få høre om turen face to face enn på sms :)

Jeg er enig i den der.. Alltid bedre å fortelle/høre om turen når man kommer hjem. Kanskje man til og med kan vise bilder. La han nyte turen!

Skrevet
Må bare få med at vi bor et stykke fra hverandre og at det krever at vi er flinke til å holde kontakt med telefon - også når vi er på heisatur synes jeg...

Kan hende jeg hadde sett det annerledes dersom vi så hverandre ofte i hverdagen, men nå er det 3 uker siden vi så hverandre sist....

Jeg ser hva du mener, men jeg syns fremdeles ikke det er å forvente at han skal oppdater hele tiden når han er på tur. Men kanskje gjør avstanden at su savner ham mer og tenker mer på ham enn de som har sent sambo på guttetur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...