Gjest Angrer Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 som dykken kan lese har eg bestilt klær i fra asos men eg angrer nu så eg gekk inn på min konti(hos asos) og cansallerte pakken , eg fikk en mail bare nokon sekundar etterpå om at pakken var cansallert , når er det vanlig å få pengene inn på kontien i gjenn? har du avbestilt nokopakke derifra før de har fått sendt den ? eg betalte med visa kort og beløpet ble trukket ummidelbart , men kor lang tid tar det før eg får det tilbake? kor lag tid tok det får deg?
Morgause Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 De stedene jeg har bestilt fra med VISA trakk ikke beløpet før noen dager senere. Jeg tror ikke det er vanlig at beløpet trekkes umiddelbart. Du har sjekket kontoen, eller? Send en e-post til ASOS, det er nok enklest.
Gjest ts Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 De stedene jeg har bestilt fra med VISA trakk ikke beløpet før noen dager senere. Jeg tror ikke det er vanlig at beløpet trekkes umiddelbart. Du har sjekket kontoen, eller? Send en e-post til ASOS, det er nok enklest. Hei ja dei trakk med ein gang sjekket nettbanken min, men tenker at siden eg kansallerte på en søndag at kansje pengan ikke kommer inn før i morgen da ? ka ville du ha skrevet til asos nokon tips:sukk: ?
Morgause Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 (endret) Hei ja dei trakk med ein gang sjekket nettbanken min, men tenker at siden eg kansallerte på en søndag at kansje pengan ikke kommer inn før i morgen da ? ka ville du ha skrevet til asos nokon tips:sukk: ? Jeg ville ha ventet til mandag siden bankene ikke gjør så fryktelig mye i helgen. Hvis det ikke dukker opp noe penger, er det jo bare å spørre når de vanligvis tilbakefører pengene, vel? Edit: eller lurte du på hvordan man formulerer det på engelsk? Endret 22. februar 2009 av Morgause
Ambivalent Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 (endret) Som regel er det sånn at summen blir resevert på kontoen din, altså at pengene ikke blir trukket, men det kan se slik ut på saldoen. Hvis bestillingen blir avbestilt er det logiske at summen rett og slett blir "av-reservert" (dårlig ord..). Pengene vil dermed ikke ha forlatt kontoen din i det hele tatt. Endret 22. februar 2009 av Ambivalent
Gjest ts Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 Takk for hjelpen ( Morgause ) Til Ambivalent hmm ok kjekt å vita , men på det disponibelte beløpet i nettbanken så er det trukket .. vil det muligens være i orden igjenn til i morra da , eller kordan/lang tid tar det fær eg ser at pengan ikke er trukket?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå