Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Hei! Noen som har tips til hvordan man enklere kan få dama til å like å svelge sæden?
Suzy Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Hei! Noen som har tips til hvordan man enklere kan få dama til å like å svelge sæden? Det er nok noe hun må bestemme seg for selv...
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Det er nok noe hun må bestemme seg for selv... Er det ingen måte man kan påvirke det på?
Hinata Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Er det ingen måte man kan påvirke det på? Skal visstnok få mer velsmakende sæd dersom man spiser ananas. Men hvis det er konsistensen hun ikke liker er det vel ikke mye du kan gjøre med det.
Gjest Sandbekken Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Er det ingen måte man kan påvirke det på? Har du prøvd hypnose? Eller tvang? "nå svelger du, og du skal like det!"
Suzy Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 (endret) Er det ingen måte man kan påvirke det på? Fra mitt perspektiv - om dere snakker om det på en ok måte og du sier det betyr mye for deg om hun vil prøve, så ville i allefall jeg ha gjort det for kjæresten min (om jeg ikke var innstilt på det i utgangspunktet). Det jeg kan garantere at ikke fungerer er mas, forøk på manipulering a la "forriga dama mi digga å svelge" (i en fornærmet tone), eller sutring. Vær klar på hvorfor du liker det, spør på en ok måte og les deg opp på hva du bør spise for at spermen ikke skal bli så besk. Og sier hun nei - vel da er det ikke mer å gjøre med det... Sandbekken da.. Endret 22. februar 2009 av Suzy
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #7 Skrevet 22. februar 2009 Synes det er puslete når dama ikke svelger. Har smakt på sæden min selv, og det smaker slettes ikke så vondt at man må brekke seg. Er 110% sikker på at det kun ligger i hodet på dama, at æsj dette er ekkelt, siden så mange sier at det er ekkelt så må det jo være ekkelt
Hinata Skrevet 22. februar 2009 #8 Skrevet 22. februar 2009 (endret) Synes det er puslete når dama ikke svelger. Har smakt på sæden min selv, og det smaker slettes ikke så vondt at man må brekke seg. Er 110% sikker på at det kun ligger i hodet på dama, at æsj dette er ekkelt, siden så mange sier at det er ekkelt så må det jo være ekkelt Er vel ikke nok å smake litt.. Forskjell på å testsmake og å få munnen full av temperert "gugge" Endret 22. februar 2009 av Hinata
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #9 Skrevet 22. februar 2009 Er vel ikke nok å smake litt.. Forskjell på å testsmake og å få munnen full av temperert "gugge" Kvinnfolk har jo generelt en lavere terskel for hva de synes er ekkelt og ikke i forhold til hva menn har. De er generelt mer puslete i matveien også.
Hinata Skrevet 22. februar 2009 #10 Skrevet 22. februar 2009 Kvinnfolk har jo generelt en lavere terskel for hva de synes er ekkelt og ikke i forhold til hva menn har. De er generelt mer puslete i matveien også. Da får du sprute oppi et glass neste gang, og helle det i deg. Gjerne gurgle litt også..
Gjest Sandbekken Skrevet 22. februar 2009 #11 Skrevet 22. februar 2009 Kvinnfolk har jo generelt en lavere terskel for hva de synes er ekkelt og ikke i forhold til hva menn har. De er generelt mer puslete i matveien også. Generaliserende drittunge!
Vulpes Skrevet 22. februar 2009 #12 Skrevet 22. februar 2009 Som andre har nevnt her, skal visstnok ananas gjøre at sæden smaker bedre. Er sikkert mange andre matvarer som også kan hjelpe. Ser for meg at sitrusfrukter har en god påvirkning? Ellers tror jeg mas bare gjør det verre. Men hvis du spør pent, og sier at hvis det blir ekkelt så kan hun bare spytte det ut igjen, så vil det kanskje hjelpe. Men det er mange som aldri vil klare å "lære seg" å like det å svelge, og det må man jo bare respektere Kvinnfolk har jo generelt en lavere terskel for hva de synes er ekkelt og ikke i forhold til hva menn har. De er generelt mer puslete i matveien også. Guttesæd smaker forskjellig fra gutt til gutt Og det er forskjell mellom å smake på seg selv i ro og mak, og å svelge noe som kommer fra andre og gjerne i litt større doser enn det jeg regner med at du fikk i deg da du smakte.
Suzy Skrevet 22. februar 2009 #13 Skrevet 22. februar 2009 Synes det er puslete når dama ikke svelger. Har smakt på sæden min selv, og det smaker slettes ikke så vondt at man må brekke seg. Er 110% sikker på at det kun ligger i hodet på dama, at æsj dette er ekkelt, siden så mange sier at det er ekkelt så må det jo være ekkelt Er det du som er TS? Med den holdningen der kan du igrunnen bare glemme det. Stryk alle mine oppmuntrende råd. Sug av kompisen din, så vil du få en reell opplevelse av det hele og kan komme med innspill.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #14 Skrevet 22. februar 2009 Vet ikke helt, men min erfaring sier at mas sjelden fungjerer. Ikke lag så mye oppstyr rundt noe så bruker det meste gå veien. Bare si at det er sykt deilig, hun er fantastisk og rå og at du liker det eller det når hun suger deg. Kan jo hende hun svelger da? Fungjerer i hvertfall ikke å lage mye styr og planlegge sammen at hun skal svelge... Ja, det er mitt råd. Trur nok de fleste damer ikke vil være fremmed for tanken til å svelge, analsex og slikt så lenge det føles bra for henne.
Gjest KateW Skrevet 23. februar 2009 #15 Skrevet 23. februar 2009 Får man en skikkelig utløsning rett i drøvelen, så kan det være litt sjokkerende og hvis det skjer første gang man prøver å svelge, så kan det gjøre at man vegrer seg litt. I tillegg så er sæd litt likt på snørr, og i tillegg smaker det annerledes enn alt annet i hele verden... Du får ikke noe inntrykk uten å drikke et par munnfuller, faktisk. Jeg svelger, fordi jeg liker det. Har partneren funky spunk, som du ikke skal se bort fra at du har, for det er forskjell, så får man svelge mens han spruter, så rekker man ikke å smake på det.
cilipili Skrevet 23. februar 2009 #16 Skrevet 23. februar 2009 Kvinnfolk har jo generelt en lavere terskel for hva de synes er ekkelt og ikke i forhold til hva menn har. De er generelt mer puslete i matveien også. Dummeste jeg har hørt på lenge!
Bomullstrusa Skrevet 23. februar 2009 #17 Skrevet 23. februar 2009 Er vel ikke nok å smake litt.. Forskjell på å testsmake og å få munnen full av temperert "gugge" Haha, nydelig svar Jeg svelger med glede! Går an å snakke med henne om det, ja. Det kan være lettere å svelge om man har sæden i munnen litt først, sånn at det blander seg med spytt. (Selv om det ikke høres et dugg bedre ut, når jeg leste det nå )
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2009 #18 Skrevet 23. februar 2009 Putt aldri noe i fitta som du ikke kan putte i munnen.. mao, kan du få sæd i fitta, så kan du også ta det i munnen og svelge.. Jentene bør lære seg å svelge det fruktbare
Helen Skrevet 23. februar 2009 #19 Skrevet 23. februar 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 23. februar 2009 #20 Skrevet 23. februar 2009 Ellers tror jeg mas bare gjør det verre. Men hvis du spør pent, og sier at hvis det blir ekkelt så kan hun bare spytte det ut igjen, så vil det kanskje hjelpe. Men det er mange som aldri vil klare å "lære seg" å like det å svelge, og det må man jo bare respektere Guttesæd smaker forskjellig fra gutt til gutt Og det er forskjell mellom å smake på seg selv i ro og mak, og å svelge noe som kommer fra andre og gjerne i litt større doser enn det jeg regner med at du fikk i deg da du smakte. Faktisk godt poeng. Hvis man vet at det kan spyttes ut, uten at det skaper såre følelser, så kan det hjelpe betraktelig. Jeg mener: når man smaker på noe nytt i matveien, så er det enten i bittesmå doser, eller i visshet om at man kan spytte ut igjen. Jeg svelger ofte, om fyren ikke smaker råtne egg og det generelt er følelser inne i bildet. Men uansett: sæd har konsistens og temperatur som snørr, og kommer ofte i store doser. Om noen ikke ønsker å svelge eller i det hele tatt få det i munnen, så synes jeg ikke vedkommende skal manipuleres til å gjøre det...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå