Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Jeg flytter til USA om et par måneder, og skal bo der i 6 mnd. Lurer på hvordan jeg kan gjøre det med p-pillene mine? Er det mulig å hente ut f.eks 4-5 pakker på en gang? Hvis ikke, er det noen som har peiling på hva jeg skal gjøre da? Setter pris på svar
Aurela Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Sist jeg hentet fikk jeg to-tre (?) pakker. Har hørt om folk som får hele resepten med en gang også. Dette kommer ann på hvilket apotek/farmasøyt du har/møter tror jeg. Har også hørt om noen som måtte ha en lapp fra legen om grunnen til at så store deler av resepten skulle tas ut med en gang (også p-piller). Hvis du bare møter folk på apoteket som ikke vil gi deg mer enn den ene pakken kan du jo kanskje få en venn/familemedlem eller noe til å hente for deg og sende over, selv om det blir tungvindt..
oO snøball Oo Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 (endret) Jeg flytter til USA om et par måneder, og skal bo der i 6 mnd. Lurer på hvordan jeg kan gjøre det med p-pillene mine? Er det mulig å hente ut f.eks 4-5 pakker på en gang? Hvis ikke, er det noen som har peiling på hva jeg skal gjøre da? Setter pris på svar Hei Jeg bor i utlandet og hadde samme problemstilling, jeg forklarte det på appoteket og fikk lov til å ta ut to/tre pakker på en gang. nå bor jeg her permanet, da, så nå får jeg resept hos legen her. men i hver pakke er det jo nok for tre måneder, så for seks måneder trenger du jo bare to pakker og det får du helt sikkert lov til på appoteket edit: skrivefeil Endret 22. februar 2009 av oO snøball Oo
Gjest TS Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Takk for kjappe svar Så det høres ut som det er mulig å hente ut flere. Jeg kunne vel tenkt meg 3 pakker, jeg kommer nok til å utsette mensen et par ganger og da trenger jeg kanskje et par brett ekstra. Jeg får høre med de forskjellige apotekene rundt omkring her, håpe de er villige
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå