Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest *lucky*
Skrevet

En som gir mye fukt og passer voksen hud. Gjerne en øyemaske også. Får tørrhetsrynker nå på vinteren så jeg trenger en kraftig krem.

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

De som visstnok skal funke aller best mot tørrhet, er kremer fra Shiseido, som du kanskje vil unngå. Jeg har selv testet Future Solutions derfra, og den er knall, men rundt 800 kroner, om ikke mer. Benefiance har også en veldig rik øyekrem for tørr hud.

Jeg har for tiden en øyekrem fra PCA Skin, og den gir egentlig brukbart med fukt og fett, men jeg skulle gjerne hatt en tykkere krem til nattbruk. Ikke lett, dette... Ofte synes jeg de tykkere kremene stort sett består av silikon, og bare føles bra så lenge de er på huden (som for eksempel Dermalogica Multivitamin Powerfirm).:roll:

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

Rainforest eye cream fra Exclusive organic care er en mild og nærende øyekrem jeg anbefaler på det sterkeste. Den er veldig "rik" og gir fuktighet og beskytter området rundt øynene. Har brukt den i et par måneder nå og er veldig fornøyd. Et ekstra pluss er at den er økologisk og inneholder dermed ikke mineralolje, parabener eller syntetisk farge/parfyme. Bruker den både dag og natt!

Gjest Deception
Skrevet

Den inneholder ikke alkohol som konserveringsmiddel? Hvor får man kjøpt denne?

Mange naturkosmetikkremer gjør gjerne det, og det er ikke alltid huden rundt øynene tåler dette så bra.

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet (endret)

Tror ikke den inneholder alkohol :) Jeg tåler uansett denne øyekremen godt selv om jeg har en veldig sensitiv hud. Reagerer på det meste, har prøvd maaange merker før jeg fant fram til denne. Bruker også fuktighetskrem, sminkefjerner, ansiktsmaske og serum fra samme merke. Føler virkelig disse produktene gir fuktighet som for meg er kjempeviktig nå om vinteren.

Inlegget er endret iht KGs regler.

Furstina, mod

Endret av Furstina
Skrevet

Jeg er fullstendig avhengig av øyemasken til Kanebo. Den er i geleform og er derfor ikke for tung. Kan også brukes daglig som øyekrem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...