Gå til innhold

Oktoberbruder 2009

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen bruder som skal gifte seg i oktober her? Jeg skal gifte meg 10.10.09 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir også oktoberbrud! 3. oktober her hos oss - altså uken før deg!

... selv om jeg må innrømme at veldig mange sier "Åh, såå lenge til" når jeg forteller at jeg skal gifte meg i år og at det er i oktober. Det er veldig tydelig at folk er mest vant til sommerbryllup!

Gjest Gjest_novia_*
Skrevet

Jeg skal gifte meg 09.10.09. Ble på en fredag slik at vi kunne få drømmelokalet. Så lenge høstfargene holder tror jeg at oktoberbryllup kan bli nydelig. Er veldig glad i høsten, så høstbryllup passer meg bra :)

Skrevet
Jeg blir også oktoberbrud! 3. oktober her hos oss - altså uken før deg!

... selv om jeg må innrømme at veldig mange sier "Åh, såå lenge til" når jeg forteller at jeg skal gifte meg i år og at det er i oktober. Det er veldig tydelig at folk er mest vant til sommerbryllup!

Oktober er en vakker måned, og jeg digger de flotte høstfargene. Håper på oppholdsvær på den store dagen. Ser nemlig for meg at vi kan få noen veldig fine bilder ute av oss. Vi er begge opptatt av fotografering, og høstbilder er noe av det fineste vi vet. Nydelige farger :) Veldig spent på hvordan bildene kommer til å bli, for vanligvis er det jo vi som tar bilder.

Når jeg sier at vi skal gifte oss i oktober er det alle som spør hvorfor? Jeg spør tilbake, hvorfor ikke? Hvorfor skal alle på død og liv gifte seg om sommeren når alle har ferie og har planer om å reise bort?

Har dere begynt å se etter kjole? Jeg gleder meg kjempemye til det :hoppe:

Skrevet

Hei :)

Jeg skal også gifte meg i oktober. 3.oktober. Gleder meg masse :)

Hvor langt er dere kommet?

Skrevet

Så gøy Elize, da er vi på samme dag! :) Jeg krysser fingrene for at oktober 2009 blir en eneste lang reprise av oktober 2008 - bortsett fra 3. oktober, for da høljregnet det! :ler: Ellers synes jeg det er lov å håpe på oppholdsvær, men noe mer enn det tør jeg nok ikke håpe på.

(vi har tenkt å kjøpe gjennomsiktige paraplyer til å ha med til etter vielsen, så er vi i hvert fall forberedt!)

Jeg hadde min første kjoleprøving forrige fredag, det var spennende og litt skummelt, men det gikk da bra! Fant ikke noe jeg falt 100 prosent for, men jeg fant i hvert fall ut en hel del som jeg IKKE vil ha. Det er jo ikke så verst det heller! :ler:

Hvor langt er dere kommet?

Tja, vi har da fått på plass endel: kirke&vielsestidspunkt, og selskapslokaler på er plass. De ordner alt av mat&drikke, så det er ikke så mye å bekymre seg for der.

Har laget gjesteliste (ikke totalt spikret enda), budsjett og arbeidsliste.

Hotellrom til noen av gjestene er reservert, og vi har bestilt et dobbeltrom til oss på samme hotellet.

Har akkurat fått tilbud fra Dj-en som vi vil ha, så det er vel bare å booke han.

Vi har forlovere begge to, og toastmastere er i boks!

Og så har vi tenkt veldig mange tanker rundt antrekk, vielse, trykksaker, hår, mat osv. Det aller meste, faktisk! Så nå gjenstår det vel egentlig bare å sette det ut i livet! :ler:

Hva med dere andre?

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvordan går det med dere andre oktoberbruder??? Denne måneden kan vi si at det er mindre enn et halvt år igjen! :hoppe:

Jeg har fått slør og tiara i boks - kom inn under 200 kroner på eBay. Veldig fornøyd! Dj-en er nå booket, og jeg har mailet en lokal hobbyfotograf i dag. Krysser fingrene for at han er ok på pris og at vi kan få til en avtale med han. Jeg har kjøpt meg kjole - men skal ha litt skredderhjelp før den er ferdig, så det punktet er langt i fra ferdig til å krysse ut på listen.

Ellers er det mest småting vi ordner nå om dagen: skriver mer på arbeidslisten (for hvert punkt vi krysser ut, fører vi på 2-3 til, så vi kommer visst aldri i mål! :ler:), har kjøpt små effekter til bryllupsbildene osv. Når vi kommer over påske får vi komme i gang med flere av de store tingene, tror jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...