Gå til innhold

Tones MGP-sang er en ripoff!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynnelsen av sangen hennes (første "stryker-tema" er tatt rett fra Walking On Broken Glass av Annie Lennox. )

Bedøm selv:

Bra at Aleksander vant, den sangen var mye finere, og han har en egen entusiasme og utstråling som løfter sangen ennå høyere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Begynnelsen av sangen hennes (første "stryker-tema" er tatt rett fra Walking On Broken Glass av Annie Lennox. )

Bedøm selv:

Bra at Aleksander vant, den sangen var mye finere, og han har en egen entusiasme og utstråling som løfter sangen ennå høyere.

vet ike,men forbauser meg at en artist kommer med en sang som ikke er uvanlig. Du må ha noe annerledes, skal du nå toppen i GP. han som vant hadde noe annerledes,fengende. Det ser man på avstemningen.

Tone var stiv som en stokk,sangen lite fengende. At hun kler seg i så korte kjoler at det virker hemmende på henne, får være hnnes lærepenge.

• Liker 1
Skrevet

Enig med ts. Det var bra at Alexander vant mgp. En sjarmerende gutt, som hadde en låt med særpreg. Tone Damli Aaberge, er bare ei jåledukke, som helt mangler orginalitet og utstråling. Ikke har hun spesiellt fin sangstemme heller. Hun flyter først og fremst på sitt vakre utseende. Ikke at det nødvendigvis er galt å ha et pent utseende, men når det er det eneste hun har, blir det feil.

• Liker 1
Gjest Gjest_Karina_*
Skrevet

Tone er nydelig - men når man spiller på utseendet så til de grader så mister hun mye av sin skjønnhet i mine øyne. Det virker rett og slett bare tåpelig med den kameraflørtingen som hun bedriver.

Syntes sangen hennes var litt fengende - men stemmen hennes altfor svak til å få sangen til å hevde seg til nødvendig nivå.

Jeg var en stund redd at hun skulle falle - for det virket som om hun hadde tatt på seg altfor høye hæler. Det hemmet henne - i tillegg til den korte kjolen så ble det bare tåpelig.

Skrevet

Tone var , som alltid nydelig å se på. Flott stemme, flotte ben og en låt som kunne gjort det bra i den internasjonale finalen. Men lykke til Alexander :)

Skrevet

Jeg tenkte også Annie Lennox så fort jeg hørte introen. Det er et par andre låter som har liss lik intro, da.

Låten til Damli Aaberge var noe dritt uansett. Makan til lite fengende poplåt skal man lete lenge etter. Den er ikke minneverdig i det hele tatt. Jeg hadde ikke hatt sjans til å klare å nynne på den rett etter å ha hørt den, engang.

Når det er sagt kan jeg jo nevne at jeg ikke likte vinnerlåten heller. Denne Rybakk(staving? Aner ikke.)-karen er kvalmende "søt", litt kinkig å forklare uten å gå over i dumme personangrep, men han fremstår som påtatt "sjarmerende". Den vimsegreia kan hvem som helst gjøre, og han får det ikke engang til å se ekte ut. For all del, han sjarmerer jo tydeligvis ikke bare 40-50 år gamle kvinner slik den typen sjarmtroll gjør, så det funker vel for ham. Og låten? Bedre enn de tre andre og absolutt en poplåt som fenger, men vokalmessig labert fremført. Sjæl liker jeg den ikke. Den har de samme kvalitetene jeg misliker ved The Doors "Whiskey Bar", uten sammenligning forøvrig.

• Liker 1
Skrevet

Da jeg hørte introen til Tones låt, trodde jeg først det var et pauseinnslag. Det er pinlig å stille med en låt som er så til de grader ripoff. I tillegg var den dårlig sunget.

Alexander Rybak er heller ikke flink til å synge. Det var til tider skikkelig pinlig å høre på. Jeg blir også småkvalm av det påtatte "oi så søt og sjarmerende jeg er"-spillet hans. Blæhh... Men sangen hans var den beste, uten at det sier så mye...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...