Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2003 #1 Skrevet 3. juli 2003 Har lest flere stedre her inne at det er vanlig med små blødninger i begynnelsen (og litt senere) av et svangerskap, uten at dette nødvendigvis betyr at det er noe galt. Men hvor mange her inne har faktisk opplevd dette, å få blødninger uten at det har vært eller ført til en SA? Og hvordan har i så fall blødningene deres artet seg? Takknemlig for svar!
Iset Skrevet 3. juli 2003 #2 Skrevet 3. juli 2003 jeg blødde i uke 7. hadde nettopp vært på toalettet, og fikk endel blod på papiret da jeg tørket meg. friskt rødt blod. trodde at nå mister jeg. blødde omtrent mengde som siste dagen av mensen. ikke så mye, men nok til at jeg ble veldig bekymret. hadde overhodet ikke smerter. fikk UL på sykehuset, og alt var i orden. kunne såvidt skimte hjertet som slo. etterpå har jeg funnet ut av livmorhalsen min blør ekstremt lett. jeg kan ikke ha samleie uten at blodet renner, så det har vi droppet. klem Iset 19+6
juni Skrevet 3. juli 2003 #3 Skrevet 3. juli 2003 Jeg kunne omtrent ha skrevet Iset sitt innlegg. Hadde SA rett før jeg ble gravid igjen, da fikk jeg vondt i magen og silblødde. For noen dager siden blødde jeg litt friskt blod, og ble selvsagt stressa, men det ga seg og jeg tror ikke det var farlig. Det var IKKE sånn som da jeg aborterte!
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2003 #4 Skrevet 3. juli 2003 Jeg har hatt sporblødninger i alle mine svangerskap.
Småtten Skrevet 4. juli 2003 #5 Skrevet 4. juli 2003 Hei igjen! Det er meg som er gjest over her, har laget meg et brukernavn nå. Takk for svar fra dere Men et litt dumt sprøsmål til deg Merete, hvordan er egentlig sporblødning? Har sett andre bruke det utrykket andre steder her og, men er ikke helt sikkert på hvordan det arter seg. Er det litt nå og da, eller litt hele tiden? Var noen her inne som og brukte utrykket "spottet" er det noe av det samme? Blir mange spørsmål , er jo ikke akuratt vant til dette her...
Wit Skrevet 4. juli 2003 #6 Skrevet 4. juli 2003 Jeg hadde en liten blødning i uke 10. Dette var ikke friskt blod, og veldig lite. Oppdaget det kun når jeg hadde vært på do. Ble selvsagt mega stressa, men UL viste at den lille hadde det kjempefint. Disse blødningene varte i 3-4 dager med lang tid mellom hver gang jeg oppdaget blod. Den lille har det fortsatt veldig fint :D Klem fra Wit 22+3
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2003 #7 Skrevet 6. juli 2003 Henger meg litt på denne tråden med et spørsmål jeg og, om hva sporblødning er? Jeg har blødd i 5 dager nå, lite om gangen, noen ganger mange timer i mellom. Er sånn at jeg bruker truseinnlegg som det kommer noe i noen ganger, andre ganger bare litt når jeg tørker meg etter toalettbesøk. Kan dette være dette? Synes det er rart at det holder på så lenge, hvis det er SA burde det ikke begynne å blø mye snart? Har legetime til uken, men sitter jo her og lurer i mellomtiden. Er i uke 7 forresten.
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2003 #8 Skrevet 6. juli 2003 Jeg blødde med jevne mellomrom mengder tilsvarende tre fire femkroninger om gangen i begge mine to svangerskap. Dette pågikk fra uke 5-6 fram til uke 15- 16. Var til utallige ultralydundersøkelser, men det ble aldri funnet noe galt og jeg bar frem to velskapte fine barn som ble født til termin. Fryktelig stressende rent psykisk, men det gikk altså bra tilslutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå