Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest LanaLane
Skrevet (endret)

Jeg er så sint at jeg ikke får sove, så jeg må blåse ut her...

For noen år siden var jeg på dealern med en fyr, XX. Ble med ham hjem i fylla en gang, men sovna uten å gjøre "the deed" eller noe som helst anna enn å kline.

Flørta i noen mnd etter, men det var bare det...flørting.

I dag var jeg på fest og vi hadde "jeg har aldri" til drikkelek. Det kom opp at jeg kun har hatt sex med en fyr, og det er min nåværende kjæreste. Så sier en fyr: "HAH, nei det er vel ikke sant, du har jo ligget med XX"

Jeg nekta, men fyren bare fortsatte å legge ut om alt jeg og XX liksom har gjort, at XX forteller det til alle som gidder å høre på. Skikkelige dirty greier, men det er jo ikke sant!

Heldigvis var ikke kjæresten min der,men ska fortelle ham om det i morgen sånn at han ikke hører det fra noen andre.

HELVETESFAENSDRITTMANNFOLK! Det må da være bedre ting å gjøre enn å skryte på seg MEG? Han har hatt seg med sikkert 100 stk, er ikke det nok? hvorfor MEG????

:slår: :kjefte::sinnatagg::sinna: :slåss: :kjempesinna:

Verste av alt, han er gift med søskenbarnet mitt(som jeg ikke har mye kontakt med,men dog)

Endret av LanaLane
Videoannonse
Annonse
Gjest Jente38
Skrevet
Jeg er så sint at jeg ikke får sove, så jeg må blåse ut her...

For noen år siden var jeg på dealern med en fyr, XX. Ble med ham hjem i fylla en gang, men sovna uten å gjøre "the deed" eller noe som helst anna enn å kline.

Flørta i noen mnd etter, men det var bare det...flørting.

I dag var jeg på fest og vi hadde "jeg har aldri" til drikkelek. Det kom opp at jeg kun har hatt sex med en fyr, og det er min nåværende kjæreste. Så sier en fyr: "HAH, nei det er vel ikke sant, du har jo ligget med XX"

Jeg nekta, men fyren bare fortsatte å legge ut om alt jeg og XX liksom har gjort, at XX forteller det til alle som gidder å høre på. Skikkelige dirty greier, men det er jo ikke sant!

Heldigvis var ikke kjæresten min der,men ska fortelle ham om det i morgen sånn at han ikke hører det fra noen andre.

HELVETESFAENSDRITTMANNFOLK! Det må da være bedre ting å gjøre enn å skryte på seg MEG? Han har hatt seg med sikkert 100 stk, er ikke det nok? hvorfor MEG????

:slår: :kjefte::sinnatagg::sinna: :slåss: :kjempesinna:

Verste av alt, han er gift med søskenbarnet mitt(som jeg ikke har mye kontakt med,men dog)

Denne fyren vet akkurat hvilke knapper han skal trykke på hos deg! Hver gang du hisser deg opp når det blir nevnt, syns han det er artig. Da får han "belønning" for sin oppførsel.

Og fortsetter du med dine sinna reaksjoner, fortsetter han å tykke på dine knapper! At det blir en ond sirkel, skjønner du vel nå.

Neste gang han nevner det, så le av det hele og spøk det bort. Det er en reaksjon som han ikke forventer. Greier du å gjøre det, blir det ikke "gøy" å torturer deg lenger over XX. Dette heter "Reverse psychology" på fagspråket og er enkel, svært en effektiv middel mot det allermeste i livet!

Skrevet

Jeg forstår godt du er sint! Herregud, noen menn er faen meg så jævli patetiske. Samme har skjedd med meg, bortsett fra at det ble satt ut av damen til en fyr hvor han hadde vært utro mot henne og hun mente at hun skulle skylde på meg...

Uansett, jeg ville tatt dette opp med XX faktisk. Han har ingen rett til å gå rundt slik, jeg ville faktisk fortalt det til søskenbarnet ditt også. Synes hun at det er særlig gøy at mannen går rundt og forteller om dirty sex med en annen kvinne, attpåtil søskenbarnet sitt???

Hadde det vært meg i din situasjon, så hadde ingenting stoppet meg fra å få han til å se ut som en idiot, når han får deg til å se ut som et ludder.

Skrevet

"Pic or it didn't happen." Altså sitter han ikke på noe bevis og alt blir et rykte. Rykte i seg selv er jo fælt nok, men du selv vet sannheten. Er bare å bringe den videre.

Skrevet

Hehehe, du kan jo ta igjen med å si at det sikkert hadde blitt noe, hvis han bare hadde fått den opp :fnise:

Jeg har opplevd det samme som deg. Var på flørtern med en kjempesnill gutt for noen år siden. Jeg overnattet til han etter en bytur en gang, og vi klinte og lå i samme seng, men jeg hadde ikke lyst å ha sex med han fordi jeg ikke trodde jeg hadde de riktige følelsene for han.

Så, en tid senere var jeg på en fest med han (han var kompis med en veldig god kompis av meg , som inviterte meg). Da kom det frem at vi hadde hatt sex gitt. Utrolig trivelig må jeg si :kjefte:

Jeg husker ikke hva jeg sa og gjorde. Tok meg vel en prat med kompisen min om det senere , og han sa bare at han viste hvordan han fyren var, og at jeg ikke skulle bry meg. :)

Skrevet
Hehehe, du kan jo ta igjen med å si at det sikkert hadde blitt noe, hvis han bare hadde fått den opp :fnise:

Hahaha, det hadde jeg definitivt gjort. Fin hevn det ;)

Og det er kanskje ikke så sikkert at han har hatt seg med 100 stk, meget mulig de bare er oppspinn de også. Synes synd på folk som må lyve om hvor mange de har vært til sengs med, det er tydelig deg på usikket menneske.

Skrevet

Merkelig det der. JEg har vist og hatt sex med noen gutter som jeg ikke har hatt sex med. Lurer på hvor jeg var da :fnise:

utrolig hva man kan klare å gjøre uten å være tilstede en gang.

Skjønner at det er frustrerende, men ikke alltid så mye å gjøre med. Den gang da slike ting var aktuell for meg dret jeg bare i det, og sa at dere får tro hva dere vil. Eller så overdrev jeg skikkelig og ramste opp en masse menn, gjerne kjendismenn, for da skjønte dem at det ikke var alvorlig det jeg sa.

Skrevet

Så lenge du vet sannheten så er det vel ikke så mye annet som spiller noen rolle. Selvom jeg vet at det ikke er noe gøy at noe sier du har gjort "det" med noen også er det ikke sant. Hm.. evt. snakk med den person som sa det da..

Gjest LanaLane
Skrevet

Jeg har ikke snakket med denne fyren på over 2 år, så jeg gidder ikke ta det opp med ham. Om jeg møter ham i fylla en gang blir det heftig kjefting, men jeg orker ikke gjøre noen big deal utav det.

Søskenbarnet mitt synes fremdeles det er litt rart at jeg og han var på flørtern, så det er et ikke-emne der i gården.

Men jeg sa det til kompisen, at jeg absolutt ikke har hatt sex med denne fyren og han så hvor sint jeg ble, jeg begynte til og med å le fordi jeg synes det var så latterlig.

Alle har vel en sånn idiot i livet sitt tenker jeg, og her er min. Heldigvis har vi ikke samme omgangskrets og mine beste venner vet hva som egentlig er sant. Men det er godt å fyre seg litt opp en gang i blant, blir sjelden sint.

Takk for at dere gidda å lese sinnaposten min, det var godt å få det ut.

Og til deg som sa han sikkert ikke har hatt seg med 100 stk,jo, det har han, fant ut at han data 3 til i perioden vi flørta. Og med dating mener jeg :humpe:

Idiotmannfolk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...