Frk Doodad Skrevet 3. juli 2003 #1 Skrevet 3. juli 2003 Hei Jeg skal til Island (hurra ) Lurer på om det er lurt å shoppe Taxfree på Gardermoen, eller om man kan gjøre det på Keflarvik.....evt i Reykjavik ettersom man får handle taxfree i butikkene (Får igjen skatten etterpå)?? Noen som vet??
Gjest Ethereal Skrevet 4. juli 2003 #2 Skrevet 4. juli 2003 Taxfreebutikken på Gardermoen skal være blant de billigste i Europa, men selv synes jeg det ofte blir stor ståhei for ingenting med taxfree, og kjøper heller det jeg trenger etterhvert. F.eks sparer man som oftest ca 100,- på 50ml eau de toilette, og jeg er utålmodig, og gidder ikke å vente. Men på dyrere ting sparer man gjerne mer, så tenk over hva du vil kjøpe. Hele prislista ligger på nett (prøv euroshop.no eller noe liknende), og kan lastes ned som .pdf-dokument. Ett tips: på Gardermoen fører de sminke fra Calvin Klein, og de har mange flotte ting. Personlig synes jeg solpudderet er flott, og jeg har hørt at lipglossene skal være bra.
Gjest Jamila Skrevet 5. juli 2003 #3 Skrevet 5. juli 2003 Heldiggris!!!! Island er bare helt fantastisk, var der for en uke siden og lengter allerede tilbake!!! Men taxfree ville jeg kjøpt i Oslo. Mye bedre utvalg og lavere priser her, både på kosmetikk og alt annet. God tur!!!!
Frk Doodad Skrevet 7. juli 2003 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2003 Ok, da blir det tax fre shopping på Gardermoen. Synes det er så kjekt å shoppe på Gardermoen, de har jo bare supert utvalg!!! Sminks fra CK, viste ikke at det fantes en gang. Det må jeg kikke på:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå