Gå til innhold

Må dele tankene litt....

Jentepusen

Anbefalte innlegg

Selv om det kansje ikke har noen betydning er det godt å bare få ting ut av og til.........

Har hatt en flørt med en i lengre tid (vært litt usikker på hva han egentlig har hatt lyst til, så har tatt det piano).

Men i kveld havnet vi på samme vorspiel helt tilfeldig - viste ikke vi hadde felles bekjente, og ting satte i gang.

Det kom til et punkt hvor han ville jeg skulle kysse han, hvor jeg faktisk trakk meg litt... følte det litt ubehagelig der og da - da det var så mange folk i rommet også en annen kollega. Men flørten varte utover helt i bilen når vi skulle ut hvor han holdt rundt meg.....

Men på uteplassen var det som om jeg ikke eksisterte og han "fant" plutselig ei dame som han begynte å kline med, her nytter det ikke å komme med at fylla har skylda altså!!!!!

........ Selv om denne gutten ikke var/er kjærestemateriell gjorde dette vondt :(

Og i det siste har jeg bare møtt menn som rett og slett ikke passer for meg, en som er gift som vil ha en elsker (noe jeg ikke vil i det hele tatt!) og en som just ble singel (han ble dumpa, og jeg vil ikke være re-bound)...

Huff, jeg fortjener bedre en dette!!!!!

Skjønner bare ingenting for tida jeg :(

Vet min tid kommer - men av og til er det bare så vondt........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Charming

Tenk på at du har allerede vært utfor et "bunke" menn på kortere tid, som ikke var noe. Og hvorfor skal det da ta så mye lengre tid før du finner en ålreit en? :) Hold motet oppe, og ta tiden til hjelp. En dag er det din tur, og du finner en som har de samme ambisjonene som deg skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på at du har allerede vært utfor et "bunke" menn på kortere tid, som ikke var noe. Og hvorfor skal det da ta så mye lengre tid før du finner en ålreit en? :) Hold motet oppe, og ta tiden til hjelp. En dag er det din tur, og du finner en som har de samme ambisjonene som deg skal du se :)

Skal tenke på disse setningene, takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Charming

Tenk så mange bra mannfolk det finnes der ute, blant de usle stusselige. Så hva er oddsen for at du IKKE møter han i det mylderet av idioter du åpenbart har dultet borti? :) He'll come again.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ja typisk at jeg møter idiotene,,, men at det finnes noen snille der ute er jeg ikke i tvil om :)

Må bare få møte dem he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...