Gjest lillagubban Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 (endret) Jeg fikk meg kjæreste for 4 måneder, et et skikkelig dårlig tidspunkt egentlig; jeg har altfor mye å gjøre og han er borte med militæret i nesten 5 måneder. Nå er det 2 måneder siden vi så hverandre og det er vanskelig og er litt lei, men allikevel, det er så deilig å ha ham Selv om jeg ikke har vært så mye med ham og syntes det er litt vanskelig å vite hva han egentlig føler om oss når vi snakkes så sjelden, så er han fantastisk på så mange måter. Han får meg til å ville bli et bedre menneske! Er det en positiv eller negativ følelse egentlig? Om to uker er han hjemme på perm og vi skal på ferie sammen, og jeg håper det blir fantastisk. Så drar han igjen, og når han kommer tilbake, skal jeg flytte bort, og han skal studere en eller annen plass, og jeg aner ikke hva som skal skje med oss. Jeg blir nesten frustert av å ikke vite om framtiden. Som sagt er det skikkelig dårlig timing å bli sammen med noen nå som jeg har så mye annet å gjøre, men han bare datt ned i fanget mitt og jeg føler meg som verdens heldigste, og venter nesten bare på at noe fælt skal skje; så heldig jeg har vært hittil. Jeg vil bare krysse fingrene for oss her, og skrive ned litt følelser. Tør nesten ikke håper på at det kan gå! Skulle til å poste dette på samliv, men jeg har vel egentlig ikke noe skikkelig spørsmål så da blir det her! Endret 21. februar 2009 av lillagubban
Malteaser Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Ja, kjærlighet kommer alltid når du minst venter det! Lykke til videre
SIFA Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Hvis avstand er eneste grunnen til at du er usikker, synes jeg du burde holde fast lenger:) Se hvordan ting blir etterhvert.. Det er ikke lett da. å se han så lite. Det er positiv følelse å ønske å bli et bedre menneske! Vet aldri når en flott fyr dukker opp. Viss det blir seriøst mellom dere, kan det hende planlegger mer sammen.
Gjest lillagubban Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Ja, kjærlighet kommer alltid når du minst venter det! Lykke til videre Ja, virkelig! Rett før vi ble sammen kjøpte jeg hest, siden "jeg har jo ikke kjæreste å bruke tid på uansett". Hvis avstand er eneste grunnen til at du er usikker, synes jeg du burde holde fast lenger:) Se hvordan ting blir etterhvert.. Det er ikke lett da. å se han så lite. Det er positiv følelse å ønske å bli et bedre menneske! Vet aldri når en flott fyr dukker opp. Viss det blir seriøst mellom dere, kan det hende planlegger mer sammen. Jeg er forberedt på å vente på ham litt til Da vi ble sammen sa han at han skulle være bortreist lenge og at han forsto hvis jeg ikke ville mer, men jeg sa jeg ville. Han ble veldig glad da, håper han er like glad for å være sammen med meg når han er tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå